xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחרי 35 שנה: האם פולארד בדרך לישראל?

ההגבלות שהוטלו על האסיר יהודי-אמריקאי ביום שחרורו לפני כחמש שנים הוסרו, אך עדין לא באופן רשמי; "זה יקח זמן"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

היום (שישי) תנאי השחרור של המרגל ג'ונתן פולארד, ששוחרר מהכלא לפני כחמש שנים, פגו. לאחר שהדד ליין לחידושן עבר, ולא הוחלט אחרת. אסתר פולארד, אשתו של האסיר היהודי-אמריקאי, אמרה בשיחה עם ג'רוזלם פוסט, כי משרד המשפטים האמריקאי האמון על ההחלטה, טרם מסר הודעה רשמית על כך. 

כזכור, פולארד הורשע בריגול לטובת ישראל וב-27 ביולי 2015 החליטה ועדת השחרורים האמריקאית כי פולארד ישוחרר ב-20 בנובמבר, כאשר יסיים לרצות את עונשו 30 שנה אחרי.

הוא שוחרר בתנאים מגבילים מאוד, שכללו איסור יציאה מארצות הברית, מגבלות תנועה באיזור מגוריו בניו יורק. ובנוסף מחייבים אותו לענוד צמיד קרסול GPS אלקטרוני בכל עת, להיות נתון לניטור ולבדיקה בלתי מוגבלת של מחשביו, ולמנוע ממנו לעזוב את ביתו בניו יורק לפני 7 בבוקר או לחזור אחרי 7 בערב.

היום, מקורבו הרב פסח לרנר, סיפר לגל"צ על כוונתו של פולארד לעלות לישראל יחד עם אשתו: "הוא רוצה להגיע לארץ, אבל צריך לסדר את זה. אשתו מקבלת טיפול כימותרפי עבור הסרטן, אז הוא לא יכול לקחת את עצמו וללכת".

"זה יקח זמן. הוא היה צריך לסדר את זה מוקדם יותר, אבל אי אפשר לסדר משהו, אם לא ידוע דבר בעניין", הוסיף.

רקע היסטורי: פולארד בן ה-66, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון, גילה במהלך עבודתו שגורמים מסוימים במערך הביטחון הלאומי בארצות הברית, מונעים במכוון מישראל מידע חיוני, הוא סבר שאי העברת המידע מעמידה חיי ישראלים בסכנה, לפיכך החל להדליף אותו לישראל.

כשנתפס, ישראל לא הודתה בכך שהוא סוכן שלה, אולם מימנה את עורכי דינו. לאחר מכן הודתה בכך. בינואר 1996 העניק לפולארד שר הפנים, חיים רמון אזרחות ישראלית, בעקבות החלטת השר הקודם, אהוד ברק.

ב-27 ביולי 2015 החליטה ועדת השחרורים האמריקאית כי פולארד ישוחרר מהכלא ב-20 בנובמבר, כאשר יסיים לרצות 30 שנה‏, זאת ללא כל מעורבות פוליטית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x