xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אחרי יום אחד בלבד – החלטת ימינה להישאר באופוזיציה מתבררת כנכונה / פרשנות

ביום אחד בלבד הצליחה ימינה להיגרר לריבים עם חברי הקואליציה. אם ימינה תשכיל לבקר, לתקוף, ולהביך את הליכוד פעם אחר פעם היא תבדל את עצמה מהליכוד ותחזיר מצביעים הביתה. אחרי יום אחד בלבד ההחלטה להביך ולבדל את עצמה מהליכוד מאשר להיות עלה תאנה מתבררת כנכונה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתוך הטוויטר של איילת שקד
מתוך הטוויטר של איילת שקד

ביומה הראשון של הממשלה החדשה, שהושבעה אתמול (ראשון) הספיקה לתקוף ימינה את הממשלה מספר פעמים. פעם על הכוונת עמיר פרץ ותוכניותיו הסוציאליסטיות, ופעם ניסנקורן ונאומו במשרד המשפטים. ופעם את שר החקלאות החדש ותוכניתו.

יום אחד בלבד הספיק לימינה לתקוף את הממשלה רבות, וזו בדיוק הסיבה שימינה צריכה להישאר באופוזיציה. דמיינו לעצמכם את ימינה נכנסת לממשלה הזו. ביום כזה נפתלי בנט הוא שר לא בכיר ולא משמעותי במיוחד, וימינה היא עלה תאנה בממשלה. ביום כזה הם היו שותקים פעם אחר פעם ומובכים אל מול התוכניות של שרי הממשלה החדשה. הם היו חסרי השפעה ויכולים לצעוק מעט בקואליציה אך מהר מאוד היו מושתקים. משמעת קואליציונית לפני הכל.

אך היום הם יכולים לצעוק, יכולים לבקר, ומבדילים את עצמם מהליכוד. אידיאולוגית, ערכית, ומעשית. יום אחד הספיק לימינה כדי לעשות זאת, ושנה וחצי לפניהם. אם ימינה תשכיל לבקר, לתקוף, ולהביך את הליכוד פעם אחר פעם היא תבדל את עצמה מהליכוד ותחזיר מצביעים. אם ימינה תשכיל לחבר את השטח בחזרה, לעשות חריש עמוק ולהחזיר את אמון המצביעים בה. זה יכול להיות תחילתו של שינוי ועלייה. שינוי מגמה. אם ימינה תעשה זאת, זה יהיה משהו חדש מתחיל גרסת 2020.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x