xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אהבה אמיתית: צפו בהצעה של גבר נכה מקליפורניה שריגשה את העולם

אחרי תאונה קשה שהובילה למספר רב של ניתוחים ותהליך שיקום ארוך, נאמר לגבר כי הוא לא יוכל ללכת יותר לעולם, אך מאז הצליח ללכת על הקביים ואף להציע לזוגתו נישואים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

לפני כחמישה חודשים, ברנדון דבונשייר בת ה-25, נמחץ על ידי עץ ומאז הוא היה בשיקום בבית החולים כשהוא עם חוליות שבורות ונזק חמור בעמוד השדרה. בבית החולים בפנסינבלניה שבארצות הברית, נאמר לו כי היא אינו יוכל ללכת.

סרטון מחודש אוגוסט האחרון, תיעד את הצעת הנישואים, וזה הופץ ברשתות החברתיות, ורבים מהגולשים התרגשו. בסרטון אפשר לראות את דבונשייר, מלווה בשניים מצוות הרופאים במחלקה בה הוא נמצא, כשהם מובילים אותו אל חדר נוסף בבית החולים.

רגע הצעת הנישואין

שני הרופאים הניחו עבורו כרית על הרצפה, במטרה לרפד את הרצפה לפני שהוא כורע ברך. לבסוף, הגבר התכופף, הניח את ברכו על הכרית ונעזר בכיסא על מנת שיוכל להחזיק את עצמו. אהובתו הסיכמה להצעה, שמאז הפכה לויראלית ברחבי העולם.

מאותו היום, דבונשייר השתקם בצורה דרמטית ובהמשך הסרטון אפשר לראות אותו הולך עם קביים במסדרונות בית החולים ובמורד המדרגות, כך על פי הדיילי מייל.

"לא הייתי אמור ללכת, אבל הנה אני. אהבה אמיתית עדיין קיימת ואת זה שום דבר לא יוכל לקחת". לדבריו, היה לו קשה לכרוע ברך במצבו ולהציע נישואין לאהובתו, אך הוא טוען כי זה הרגע המאושר ביותר בחייו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
21/12/2023 10:25

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/en/register?ref=FIHEGIZ8

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x