מייסד מיקרוסופט טען שהטכנולוגיה שעליה נשענות חברות כמו טסלה לא יעילות ולא יספקו את הפיתרון הנחוץ עבור כלי רכב כבדים – והאיש שעומד מאחורי טסלה לא נשאר חייב.
גייטס הציע אלטרנטיבות כמו דלקים ביולוגיים עבור כלי רכב גדולים יותר – אך לצד זאת, שיבח את היצרניות שמייצרות משאיות קטנות וטנדרים חשמליים, כמו GM ופורד. הוא רק שכח חברה אחת: טסלה, יצרנית הסייברטראק (Cybertruck).
אילון מאסק, מוכר מאד בטוויטר, לא נותר חייב: במהלך סוף השבוע (שבת) הוא נשאל לגבי אותה התבטאות של גייטס, והשיב בלי להתבייש: "אין לו מושג".
השניים נכנסו למריבות וירטואליות (לעתים חד צדדיות) מספר פעמים השנה. בחודש פברואר אמר מאסק שהשיחות שלו עם גייטס "לא היו מרשימות". זאת, אחרי שגייטס אמר שהרכב החשמלי הראשון שלו לא היה טסלה, אלא פורשה טייקאן.
השניים נכנסו למריבות וירטואליות (לעתים חד צדדיות) מספר פעמים השנה. בחודש פברואר אמר מאסק שהשיחות שלו עם גייטס "לא היו מרשימות". זאת, אחרי שגייטס אמר שהרכב החשמלי הראשון שלו לא היה טסלה, אלא פורשה טייקאן.