xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סין: ילד בן 12 נמצא חיובי לנגיף קורונה שבועיים לאחר שהחלים מהמחלה

ילד שהחלים מנגיף הקורונה בסין, התגלה שוב חיובי 16 יום לאחר ששוחרר מבית החולים והיה בבידוד של שבועיים, הוריו לא נדבקו בנגיף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

הילד, לי, בן ה-12 הובא לבידוד בחרבין שבצפון סין ביום חמישי האחרון בעקבות התוצאה החיובית שלו, כך אומרים ברשויות הבריאות המקומיות, לי הגיע לשניאנג במחוז ליאונינג שבצפון מזרח סין מארצות הברית עם אמו ב-31 ביולי, כך על פי הודעת גורמי הבריאות.

אמו של הילד אובחנה כחולה בקורונה, גם בנה נמצא חיובי לנגיף אך לא הראה שום תסמינים. לאחר שקיבל טיפול ועבר בידוד של 14 יום, הוכרז הילד נטול קורונה ושוחרר מבית חולים בשניאנג ב- 8 בספטמבר, הוא נלקח מבית החולים על ידי אביו שהסיע אותו בחזרה לעיר הולדתו חרבין באותו יום.

הילד שהה עוד שבועיים בבידוד בבית במסגרת מה שמכונה 'ניהול בריאות' על פי הרשויות. לי לא למד בבית הספר בכל התקופה. ביום רביעי האחרון, הילד הגיע לבית חולים מקומי עם הוריו לשם בדיקה, הוא לא דיווח על שום תסמינים, אך התוצאות של לי חזרו למחרת חיוביות, אביו ואמו שניהם נבדקו ונמצאו שליליים.

הילד הוכנס להסגר בבית חולים ייעודי, תשעה מאנשי משפחתו הקרובים, כולל הוריו, נמצאים בבידוד ובמעקב. בלוק הדירות בו מתגוררת המשפחה נמצא בסגר ועבר חיטוי על ידי הרשות המקומית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x