xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

‏עוד 13 חברי כנסת חדשים: החוק הנורווגי אושר סופית ברוב של 66 מול 43

בחצות הלילה שבין שני לשלישי, אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק-יסוד הכנסת. (תיקון מס' 49). בהצעת החוק תמכו 66 חברי כנסת מול התנגדותם של 43 חברי כנסת. המליאה דחתה את כל ההסתייגויות שהוגשו להצעת החוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד זעם בתגובה לאישור החוק הנרווגי: "באישון לילה, כמו גנבים, העבירה הקואליציה את חוק הג׳ובים הנורבגי. 110 מיליון ש"ח לכסאות ומקורבים ועוד איזה אאודי 8 לחליפי. ממשלת נתניהו החמישית שוברת את כל שיאי הניתוק והאטימות. במקום דמי אבטלה לעצמאים ומענקים למובטלים מבזבזים את כספי הציבור על ג׳ובים."

ח"כ עפר שלח (יש עתיד) בתגובה לאישור החוק הנורווגי: "החוק המגונה הזה הוא מחיר הריצפה שקיבלה כחול לבן עבור כניעתה המוחלטת לנתניהו. אולי עכשיו, כשסידר לכמה עריקים ג׳וב, יתפנה בני גנץ לעיין במפת הסיפוח, או להתעניין בגורלם של אלה שהכסף שמגיע להם יילך למימון החוק המיותר עליו נלחם."

ח״כ מיקי לוי (יש עתיד-תל״ם) בתגובה לאישור החוק הנורווגי: ״גם הערב נתניהו לא הגיע להצביע במליאה והשאיר את הליכלוך לסמרטוטי כחול לבן. ועוד איזה ליכלוך. בזמן ש-800,000 ישראלים מובטלים ועסקים קורסים מכל עבר, הממשלה המנופחת הזו עסוקה רק בעצמה ומעבירה עוד חוק ג׳ובים בעלות של 101 מיליון שקלים. גם אקונומיקה לא תצליח להסיר את הכתם הזה. חרפה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x