xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

‏על רקע מצבו של הנשיא טראמפ: העימותים הנשיאותיים בארה"ב; מי קובע אותם ומה יקרה עם השניים המתוכננים

לאחר שטראמפ נדבק בנגיף הקורונה, לא ברור האם העימות הקרוב יתקיים כמתוכנן, מצידו של ביידן אין בעיה, ביידן אמר היום כי: "אם הרופאים יאמרו שניתן לקיים מול טראמפ עימות - אקיים אותו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ בעימות הראשון מול ג'ו ביידן (צילום מסך פוקס ניוז)
הנשיא טראמפ בעימות הראשון מול ג'ו ביידן (צילום מסך פוקס ניוז)

לאחר שטראמפ נדבק בנגיף הקורונה, לא ברור האם העימות הקרוב יתקיים כמתוכנן, מצידו של ביידן אין בעיה, ביידן אמר, "אם הרופאים יאמרו שניתן לקיים מול טראמפ עימות – אקיים אותו: "מרדכי לורנס מביא את כל הפרטים.

נתחיל בעובדות הפשוטות. העימות ממומן ומאורגן על ידי ה"Commission on Presidential Debates". יש ארבעה עימותים שונים, שלושה בין שני המועמדים המובילים לנשיאות, [מהמפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית] ואחד בין סגני הנשיאים.

לפני העימותים שתי משלחות מצד כל מתמודד נפגשים, ומגבשים "תבנית" למאורע. כמה זמן, איזה גופי חדשות יארחו את העימות, וכללים שהמתמודדים מתחייבים לעמוד בהם, כמו לא להתפרץ אחד לדברי השני. את העימות הראשון, הנחה כריס וואלס, שאמנם עובד עבור פוקס נויז, [ערוץ בעל נטיה שמרנית \ ימנית ברורה] אך ה'וושינגטון פוסט' פרסם ב-2006 כי כריס הוא דמוקרט רשום.

רוב הסקרים הצביעו על ניצחון לביידן, אך מספר סקרים בטוויטר, עם מאות אלפי מצביעים הציגו תמונה הפוכה לחלוטין. ‏הטענות העיקריות מצד הציבור על העימות ועל ההתפרצויות התכופות מכיוון שני המתמודדים, והקטיעות של וואלס.

הימין טוען שוואלס היה מוטה לטובת ביידן, ובספירה חוזרת, התברר שכריס קטע את טראמפ 76 פעמים, ו-15 פעם הוא קטע את ביידן. [חשוב לזכור שטראמפ התפרץ יותר מג'ו].‏

את שלושת העימותים הבאים ינחו: סטיב סקולי, מרשת-C-SPAN ב-15 לאוקטובר. קרסטין וולקר מרשת-ABC ב-22 לאוקטובר. וסוזן פייג' מ-USA today ב-7 לאוקטובר, העימות בין סגני הנשיאים.

ועכשיו לשאלות העקריות, שמעסיקות את כולם בימים האחרונים: ‏מה יהיה עם העימותים? ידחו אותם? האם טראמפ יבריא עד אז? בן אדם ממוצע מחלים אחרי שבועיים, ככה שככול הנראה העימותים יתקיימו כרגיל.

למי שתהה, הסיכויים של טראמפ למות עומדים על ארבעה אחוז על פי מומחים. [השמנת יתר + גיל] במידה וטראמפ לא יחלים העימותים ידחו או יתקיימו במתכונת אינטרנטית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x