xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

‌‌איחוד האמירויות: "לא להיות בקשר עם ישראל לא מביא לשום מקום"

שר החוץ של האמירויות: "אין לנו קשרים עם ישראל אך הכרנו בכך שזה אזור שעלינו לעבוד בשיתוף פעולה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שר החוץ של איחוד האמירויות - מתוך טוויטר
שר החוץ של איחוד האמירויות - מתוך טוויטר

השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות, אנור גרגש, אמר אתמול (שלישי) בשיחה עם הוועד היהודי אמריקני דרך זום, כי בראייתו איחוד האמירויות יכולה לקיים יחסים עם ישראל בתחומים כמוך מלחמה ב"קוביד-10" או בענייני טכנולוגיה ומקביל להמשיך ולהתנגד לנושאים מדיניים אחרים ולהתנגד לסיפוח.

עוד אמר השר כי גישת האמירויות בעניין הסיוע למדינות האזור נגד "קוביד-19" היא מדיניות של "הפרדה בין הפוליטי להומניטרי" ולכן, לדבריו, "האיחוד הכיר בכך שזה אזור שיש לעבוד בו בשת"פ כי הדבר נגע לבני אדם".

גרגש הוסיף כי בראיית איחוד האמירויות, שמירה על קווים פתוחים בינם לבין ישראל הוא דבר המניב תוצאות טובות יותר לשני הצדדים.

לדבריו, היעדר "הקווים הפתוחים" הקצין את המשבר הישראלי-פלסטיני: "מה שהיה אפשרי ב-48' נהיה קשה מאד להשיג ב-67', מה שהיה אפשרי אז נהיה קשה להשיג בשנות ה-80' ומה שהיה אפשרי אז קשה להשיג יותר ויותר היום", אמר. השר הוסיף כי במדינה ראו ש"לא לנסות ולהיות בקשר עם ישראל הוא דבר שהוכיח שהוא לא מביא אותנו לשום מקום", לדבריו.

הדברים הללו מגיעים לאחר שלפני יומיים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי תקפו את שגריר איחוד האמירויות שפרסם מאמר בידיעות אחרונות נגד הסיפוח, ואומרים כי ניכר שהוא מתחנן לנורמליזציה עם ישראל.

דובר חמאס בעזה חאזם קאסם הביע צער על שהשגריר יוסוף אל-עותיבה מתהדר במאמרו בהוקעת חמאס וחיזבאללה בידי ארצו, ורואה במאבק הפלסטיני אלימות או פעולה של קיצונים. הוא גם גינה את העובדה שהשגריר ממשיך לנופף בעובדה שהשתתף באירוע שבו נחשפה תוכנית טראמפ בבית הלבן בינואר.

גם בכיר הג'יהאד האסלאמי בעזה אחמד אל-מודלל השתלח באיחוד האמירויות שהייתה לדבריו שער הכניסה של ישראל לעולם הערבי, והוסיף כי המאמר עצמו משקף את התבוסתנות וההשפלה של חלק מן המשטרים הערביים. "אנו לא שוכחים שבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח חוסל בידי המוסד על אדמת דובאי שבאיחוד האמירויות, והשגריר מדבר בלי בושה על הנוכחות הציונית במדינתו", אמר בכיר הג'יהאד בעזה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x