xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

״זאת זכות לשרת את עם ישראל כחבר כנסת״- ח"כ סער בראיון ל-DFN

בראיון לחדשות DFN מתייחס ח"כ גדעון סער לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ, סער אומר כי טראמפ הוא ידיד ישראל אמיתי. אך הוא ממשיך להתנגד למדינה פלסטינית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השנה האחרונה הייתה אולי המטורפת ביותר אי פעם בתולדות הפוליטיקה הישראלית. שלוש מערכות בחירות רוויות מתח ואמוציות, ואם זה לא מספיק, גם עסקת המאה ובתוכה החלת הריבונות על הפרק. מי שחווה את השנה המטורפת הזו יותר מהמון חברי כנסת בפוליטיקה, הוא חבר הכנסת גדעון סער. שחזר לפוליטיקה לאחר תקופה שהיה בחוץ. הוא פרש כדי לראות את בנו דוד הולך, וחזר בסערה וכבש את תנועת הליכוד מחדש, על אף הריב המתוקשר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא הספיק גם להתמודד מול ראש הממשלה בפריימריז והפסיד, אך הוא נשאר נאמן לליכוד גם בזמנים קשים. בדיוק כמו בבחירות שבהן ביבי הפסיד והליכוד היה עם שניים עשר מנדטים.

אך שר הפנים לשעבר מעדיף להתבונן אל העתיד וההווה. מה שהיה היה, הוא רץ קדימה. כל השנים סער לא זז מילימטר מעמדותיו, כשהיו אנשים ששינו עמדות ברוח התקופה או הסקר הוא היה ישר בדעותיו ולא זז. בראיון לחדשות DFN הוא מספר על עסקת המאה ועל כך שלא קיבל תפקיד על אף מקומו הגבוה ברשימה.

האם אתה תומך בתכנית המאה של הנשיא טראמפ כפי שהיא נראית במתכונת הנוכחית?

"אני תומך בהחלת החוק הישראלי על שטחי ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן". פוסק סער. אך אומר: "הנשיא טראמפ הוא ידיד ישראל גדול שהוכיח את ידידותו. התוכנית ללא ספק מתחשבת באינטרסים של ישראל הרבה יותר מתכניות קודמות של ממשלים קודמים. עם זאת, איני יכול לתמוך ואיני תומך בכל מרכיבי המתווה של התכנית. כך, למשל אני מתנגד למדינה פלסטינית ביו״ש, במסירת שטחים בנגב ועוד."

האם זה נכון לדעתך לבודד ישובים יהודיים ובכך לעצור את הבנייה בהם, אך מנגד לקבל 30 אחוז של ריבונות, דבר שלא אפשרי עם נשיא אמריקאי פחות אוהד?

"יש להמתין ולראות מה האמריקנים ידרשו מישראל כתמורה לתמיכתם בהחלת הריבונות, אם בכלל. למיטב הבנתי, אין דרישה אמריקנית כזאת. בכל אופן, אני מתנגד לישובים ישראלים מבודדים בתוך רצף טריטוריאלי פלסטיני".

כאיש ימין ידוע חבר הכנסת סער מקורב לאנשי הציונות הדתית. לגבי הישארותם של חברי סיעת ימינה אומר סער: "קיוויתי שימינה תהיה בממשלה. היא שותפה אידיאולוגית של הליכוד וחלק מהמחנה הלאומי ומקומה הטבעי בממשלה. אני מקווה שתימצא הדרך לצרפה לממשלה. לדעתי הדבר אפשרי".

האם לדעתך מפלגה ימנית חילונית מימין לליכוד מיותרת, או שזה דבר חיוני לימין שלא רוצה להצביע ליכוד?

"אני בעד הליכוד כמפלגה גדולה של המחנה הלאומי וכבית לאזרחים חילוניים, מסורתיים ודתיים המזדהים עם הדרך הלאומית", אומר סער.

בפריימריז האחרונים הגיע חבר הכנסת גדעון סער למקום גבוה ברשימה, על אף הקריאות של ראש הממשלה בפומבי לא להצביע לו. אך גדעון לא קיבל אף תיק בסבב חלוקת התיקים האחרונה, וראש הממשלה אפילו לא חשב להביא לו תיק. בדרך דילגו עליו מועמדים רבים ברשימה שזכו בתיקים בכירים. האם ציפית שזה יקרה, והאם אתה מאוכזב מאחר ונבחרת למקום גבוה ברשימת הליכוד?

"זאת זכות גדולה לשרת את עם-ישראל כחבר-כנסת", משמיע סער עמדה שונה מזו של המאוכזבים האחרים שלא קיבלו תיקים. "אני עושה ואעשה זאת במסירות ומתוך תחושת שליחות. גם אם על פי נסיוני הציבורי כולל בתפקידים מיניסטריאלים בכירים, כישורי, מעמדי הציבורי ומיקומי בפריימריז וברשימת הליכוד – אכן ניתן היה לצפות שיוצע לי תפקיד בממשלה", אומר בכנות שר החינוך לשעבר.

אתה לא עזבת את הליכוד בימים הכי קשים של המפלגה בזמן אריק שרון שעזב את המפלגה והקים את קדימה, הרבה אנשים שעברו לקדימה ובהמשך חזרו לליכוד, התקבלו בחום בחזרה, האם זה לא מתסכל אותך שדווקא אתה שנשארת נאמן למפלגה לא התקדמת?

"לא". פוסק סער. "אני נאמן לדרכה של התנועה והציבור יודע להעריך זאת. חברי הליכוד החזירו אותי לחיים הציבוריים, אחרי קרוב לחמש שנים של פסק זמן, ואני מאוד מעריך זאת. נבחר ציבור נבחן על פי הדרך שהוא ממלא את תפקידו ואני נחוש לעשות זאת בהצטיינות".

על אף היותו עיתונאי לשעבר, סער אומר כי אינו פרשן פוליטי וכי הוא לא יודע אם נתניהו יקיים את הסכם הרוטציה עם גנץ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x