xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תקופה לחוצה? איך תתמודדו עם בעיות בתפקוד?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט לתמונה: RF123
קרדיט לתמונה: RF123

בשיתוף פרמה גורי

התרחיש הבא אולי מוכר לך: אתה בסיטואציה מינית ואמור להיות משולהב, כל כך הרבה זמן חיכית לרגע הזה, אבל התחושה היא בפועל שהגוף בוגד בך ומסרב לשתף פעולה. במקום שתתמסר ותהנה אתה רק מרגיש לחץ כבד מהכישלון ולא מצליח לתפקד.
קשה בעבודה? מערכת היחסים מורכבת? לחצים שקשורים לאי שקט בתקופה האחרונה? מצב מנטאלי כמו לחץ משפיע באופן ישיר על התפקוד והאון המיני. 
במצבים של לחץ מורגשת ירידה ברמת הטסטוסטרון – ההורמון הגברי שמסייע ביצירת זקפה ועלייה של קורטיזול המכווצת את כלי הדם באיבר המין וכאשר יש בעיה בזרימת דם לאיבר המין יש קושי בהשגת זקפה.
קיימות בעיות בתפקוד המיני מסוגים שונים כמו קושי להשיג זקפה או שפיכה מוקדמת ואפילו שפיכה כואבת וכן ירידה בחשק המיני או חרדת ביצוע ולחץ בהחלט יכול להיות הגורם האחראי לבעיות אלה. לאחר ששללתם סיבות על רקע רפואי, הגיע הזמן להשיג את הרגיעה המבוקשת כדי ליהנות מחיי מין טובים יותר, להעלות את החשק המיני ולשפר את הביצועים.

נרגעים בדרך לאקט המיני

חפשו מה יכול להלחיץ אתכם וכיצד תוכלו להשאיר את הלחץ מחוץ לחדר השינה. מומלץ ליצור אווירה רגועה ונעימה ככל שניתן לקראת האקט המיני בין אם בהכנת חדר השינה בטמפרטורה הנוחה ביותר, כיבוי מסכים ונטרול רעשי רקע או האזנה למוסיקה נעימה ומרגיעה במיוחד, שנת לילה או שנת צהריים טובה שמסייעת מאוד לשמירה על אנרגיות גבוהות וערנות. אפשר לאמץ טכניקות הרפיה ורגיעה כמו דמיון מודרך, מיינדפולנס, יוגה, מדיטציה, טאי צ'י או לקחת כמה טיפות רסקיו לשלווה שלך. הסדרת הנשימה חשובה במיוחד לתפקוד תקין ואם הנשימה מהירה כדאי לנסות להסדיר אותה באמצעות נשימות ארוכות ואיטיות יותר.
פעילות גופנית מתונה ועל בסיס קבוע יכולה מאוד להפחית לחצים, חרדות ומתחים, כיוון שבמהלכה משתחררים אנדורפינים שמעלים את מצב הרוח ונלחמים בהורמון הלחץ.

שיתוף פעולה זוגי ותוספים שעושים הבדל

חשוב לא להציב ציפיות גבוהות מדי או להתמקד בהיבטים שליליים. מחקרים שונים הצביעו על כך שבשנים האחרונות עם עליית הצריכה של סרטי פורנו והשפעת הרשת החברתית חלה ירידה בדימוי ובביטחון העצמי של גברים רבים לרבות גברים צעירים, שמשפיעה על התפקוד המיני שלהם. החשש לא לעמוד בציפיות או להרשים "כמו בסרטים" עשויה לפגוע בהנאה.
אל תישאו את הלחץ לבד, כי הוא עשוי להכביד עליכם כמו מטען עודף. כדאי לשתף את הפרטנר בלחץ ולהשיג תמיכה מקסימלית כדי להירגע לקראת האקט עצמו. תקשורת זוגית טובה מסייעת מאוד בהשגת תפקוד מיני גבוה יותר. חיזוקים חיוביים מצד הפרטנר וגם עבודה עצמית לאורך זמן יכולים מאוד לשפר את מצב הרוח ואת הביטחון שמוריד את מפלס הלחץ.
לתזונה ולתוספי תזונה השפעה על הלחץ והתפקוד המיני כאשר יש מאכלים מעוררים יותר מאחרים כמו שוקולד וסרדינים המכילים אבץ וחומצות שומן בראות, וכן תוספים המטעינים אנרגיה ויכולים לסייע בעוררות המינית ובשיפור התפקוד ושווה לשקול לשלב אותם יחד עם שינוי תזונתי.

*** וירמקס מבית פרמה גורי – טבלייה חזקה לגבר עם רכיבים מהטבע

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x