xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תעלומת הדיפלומט שנעלם יצא לריצה ולא שב

צוותי חיפוש גדולים מחפשים אחר הדיפלומט הבריטי ריצ'רד מוריס שנעדר לאחר שיצא לריצת ספורט ולא שב הביתה. הצוותים מקווים שצילומי מצלמות רכב של נהגים שהיו באזור יכלו לשפוך אור ולעזור להם לאתר את הדיפלומט אבא לשלושה שנעלם לפני 12 יום.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הדיפלומט ריצ'רד מוריס (צילום משרד החוץ הבריטי)
הדיפלומט ריצ'רד מוריס (צילום משרד החוץ הבריטי)

תעלומת הדיפלומט שנעלם: חוקרי משטרה מחפשים עדי ראיה שראו את הדיפלומט ריצ'רד מוריס, שנראה לאחרונה ב- 6 במאי לאחר שיצא לריצת ספורט סמוך לביתו בבנטלי שבהמפשייר – בריטניה, הוא יצא מהבית ולא שב, ומשפחתו נותרה ללא קצה חוט.

המשטרה פנתה לציבור לקבלת מידע מאת רצים נוספים שרצו באזור, ומנסה לדלות מידע לגבי הדיפלומט עם כתם לידה גדול בפניו, וכך המשטרה מקווה שמישהו ראה אותו ויזכר ביום בו נעלם. ריצ'רד מוריס אב לשלושה השתתף בקביעות בריצה שבועית בשבתות, מסלול של 5 ק"מ סביב היער לאורך שבילי הליכה ושבילי אופניים.

בתוך כך צוותי חיפוש גדולים מחפשים אחר הדיפלומט שנעדר, הם מקווים שצילומי מצלמות רכב של נהגים שהיו באזור יוכלו לשפוך אור ולעזור להם לאתר את הדיפלומט שנעלם לפני 12 יום.

שמותיהם של שישה כבישים באזור בנטלי שבהמפשייר פורסמו, והמשטרה מבקשת מאנשים שנסעו לאורכם בין השעה 10:00 בבוקר ל-17:00 אחר הצהריים ב -6 במאי, לבדוק האם יש להם תיעוד של הדיפלומט הבריטי שהיה אמור להיות נציג בריטניה בפיג'י, אך נעלם תוך כדי ריצת ספורט.

למרות מאמצי החיפוש שכללו כלבי גישוש ומסוקי משטרה, לא היה שום סימן למוריס בן ה-52, שיצא לריצה בבנטלי אך מעולם לא שב לביתו, ומשפחתו המודאגת יצרה קשר מהיר עם המשטרה.

אתמול המשטרה אישרה, הוא נראה לאחרונה בשעה 10.50 בבוקר היום בו נעלם ברחוב איזינגטון.

המשטרה ביקשה ממארגני הריצות המאורגנות שעוקבים אחר הרצים באפליקציית ספורט מיוחדת, להתחקות אחר מקום הימצאו והוסיפו כי המחפשים חיפשו אותו ביער.

משטרת המפשייר קראה גם לאנשים לבדוק את סככות הגינה שלהם והחצרות סביב ביתם.

מוריס היה שגריר בריטניה בנפאל עד נובמבר בשנה שעברה, אז חזר לביתו לאחר שכיהן בתפקיד במשך ארבע שנים. והיה אמור להתחיל בקרוב שליחות בפיג'י.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x