xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תנועת ׳הביטחוניסטים׳ לנתניהו: "זו העת ההיסטורית לגלות מנהיגות"

תנועת "הביטחוניסטים" פנתה הבוקר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת הראשון ביולי, תאריך היעד להחלת הריבונות, "נסיגות וויתורים נוספים יסכנו את מדינת ישראל ובטחונה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מועצת יש"ע
צילום מועצת יש"ע

במכתב, החתום בידי קצינים בכירים בצה"ל ומקביליהם בכוחות הביטחון, הזהירו הביטחוניסטים כי "הליכה אחורה בשלב זה, תעודד את הגברת הלחץ על ישראל לביצוע נסיגות וויתורים נוספים שיסכנו את מדינת ישראל ובטחונה."

"זה הזמן שחיכינו לו, זו העת ההיסטורית לגלות מנהיגות מול כל אותם גורמים נעדרי חזון ואומץ לב – ולעשות את הדבר הנכון: להחיל ריבונות בבקעת הירדן במובנה הרחב ובהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון."

על המכתב חתומים, בשמם של מעל אלף קצינים בכירים, מפקדים ולוחמים מכלל זרועות הביטחון: תא"ל במיל' אמיר אביבי מנכ"ל "הביטחוניסטים" ניצב בדימוס שלום קעטבי. האלוף במיל' גרשון הכהן. האלוף במיל' יוסי בכר. האלוף במיל' דני ביטון.

במכתב נאמר:

במשך 30 השנים האחרונות, ישראל עמדה בפני משא ומתן ארוך עם הפלסטינים על ההגעה להסכם אשר יסדיר את חיינו כאן. הצד השני כדברי אבא אבן: "לא פספס הזדמנות לפספס הזדמנות" להגיע להסכם.

כל ההסכמים וניסיונות הפשרה כללו ויתורים מרחיקי לכת וחסרי אחריות על חבלי ארץ מולדת, ערש לידתו של העם היהודי מימים ימימה. ויתורים אלו, אשר יש מי שעדיין לא ויתר על ביצועם, מסכנים את ביטחונה של מדינת ישראל, וחושפים אותה לסכנות בטווח
הקצר והארוך.

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר את משק כנפי ההיסטוריה, ואת צירוף הזמנים והאירועים המאפשר למדינת ישראל להחיל את הריבונות על מה ששייך לנו בזכות ולא בחסד. אסור למדינת ישראל ואסור לממשלת ישראל – לפספס את העת הזו ולאבד אותה לטובת שיקולים זרים. הליכה אחורה בשלב זה, תעודד את הגברת הלחץ על ישראל לביצוע נסיגות וויתורים נוספים שיסכנו את מדינת ישראל ובטחונה.

זה הזמן שחיכינו לו, זו העת ההיסטורית לגלות מנהיגות מול כל אותם גורמים נעדרי חזון ואומץ לב – ולעשות את הדבר הנכון: להחיל ריבונות בבקעת הירדן במובנה הרחב ובהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. אנחנו בטוחים שזה המעשה הנכון ואנחנו מחזקים אותך במהלכים אלו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x