xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: תמיכה אדירה מימין לנתניהו: הפגנת תמיכה וחברי כנסת תומכים

בצל משפט נתניהו, חברי כנסת רבים מימין פרסמו הודעות תמיכה לראש הממשלה. בתוך כך, הפגנת תמיכה לנתניהו התקיימה בבלפור וצפויה להתרחב מול בית המשפט.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בצל תחילת משפט נתניהו חברי כנסת רבים מהימין הוציאו היום (ראשון) הודעות תמיכה בבנימין נתניהו. רבים מהם, ילוו אותו בדרך לבית המשפט בירושלים שם יעמוד מול שלושה שופטים באשמת שוחד מרמה והפרת אמונים. הפגנת חיזוק לנתניהו התקיימה היום בבלפור עם עשרות בני אדם, וצפויה להתרחב מול בית המשפט. בהפגנה מבטיחים כל העת לנתניהו: ״לעולם לא תצעד לבד. אנחנו יוצאים למלחמה״.

תומכי נתניהו. צילום אליהו וקנין

חבר הכנסת ושר הפנים אריה דרעי כתב: ״‏אני מתפלל מעומק לבי להצלחת ראש הממשלה בנימין נתניהו ומחזק את ידיו. ראש הממשלה מנהיג את מדינת ישראל מול האתגרים הגדולים בביטחון, בכלכלה, בבריאות ואנו מתייצבים מאחוריו ומאחלים לו שיוכיח את חפותו המלאה״.

חבר הכנסת ושר האוצר ישראל כץ כתב: ‏״רציתי להגיע היום לבית המשפט המחוזי בי-ם כדי להביע את תמיכתי ברה״מ בנימין נתניהו ואת אמונתי בחפותו ובכך שביה״ש יזכה אותו מכל אשמה- אבל בגלל מגבלות הקורונה אתייצב בסמוך כדי להעביר את אותו המסר ולאחל לו הצלחה רבה״.

יושב ראש הכנסת יריב לוין הוציא הודעה ארוכה ובה הוא מתייצב לצד ראש הממשלה: ״יריב לוין: "יום פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ייזכר כאחת מנקודות השפל של מערכת המשפט הישראלית. האישומים כנגד ראש הממשלה הם חסרי תקדים בדמוקרטיות המערביות. מקומם היה, אם בכלל, במישור האתי ולא הפלילי, ולא בכדי משפטנים בכירים בעולם מותחים עליהם ביקורת קשה. כמי שמכיר את ראש הממשלה נתניהו מקרוב, את פועלו ואת המחוייבות המוחלטת שלו למדינת ישראל ולאזרחי ישראל, אני יודע שנגרם לו עוול נורא. אני מאמין שכל אדם הגון שיבחן את התיקים ואת ההליכים שקדמו להגשתם, יסיק מיד שתיקים אלה דינם אחד – קריסה
אני, כמו מליונים מאזרחי ישראל, עומד היום לצד ראש הממשלה. לצד האמת. לצד הצדק״.

חבר הכנסת ניר ברקת כתב: ״אני מאחל הצלחה מכל הלב לראש הממשלה בנימין נתניהו בהוכחת חפותו המוחלטת בבית המשפט. לאורך כל הדרך נגרם עוול גדול לראש הממשלה בהדלפות הבלתי פוסקות לתקשורת, בלחץ הפסול על העדים, באכיפה בררנית ובחוסר הרצון לקיים שימוע אמיתי בלב פתוח ובנפש חפצה. הגיע הזמן לתיקון גדול של מערכות המשפט ואכיפת החוק. אני מתפלל ומייחל לכך שבית המשפט יוציא את הצדק לאור ושראש הממשלה ייצא זכאי וללא רבב״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x