xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

העולם מתגייס לעזרה: תמונות לוויין חושפות את גודל ההרס המחריד בנמל ביירות

לפחות 150 איש נהרגו ואלפים נפצעו כשמחסן מלא בחומרים מסוכנים נמחק מהמפה, מבנים שלמים פשוט נעלמו, בפיצוץ שהיה כמו פצצה גרעינית קטנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך כאן 11
צילום מסך כאן 11

תמונות לוויין חשפו את ההיקף האמיתי של ההרס בביירות לאחר שמחסן מלא בכימיקלים מסוכנים התפוצץ אתמול בעוצמה של פצצה גרעינית קטנה.

לפחות 150 בני אדם מתו בפיצוץ, אם כי מספר זה צפוי לעלות כאשר צוותי רפואה וחילוץ מבצעים חיפוש תחת ההריסות, כ-5,000 פצועים ועשרות נעדרים בביירות, אשר גורמים רשמיים כינו 'עיר מוכת אסון'.

על פי ההערכה, הפיצוץ הופעל לאחר שרתך גרם לשריפה שהתפשטה למחסן סמוך, בו אוחסנו 2,750 טונות אמוניום חנקתי נפיץ ללא תנאי בטיחות טובים.

העלות הכלכלית של הנזק לסביבה נאמד בכ-5 מיליארד דולר כשמחצית מבנייני העיר נפגעו, כ-300,000 אנשים נותרו חסרי בית יחד עם בתי חולים שנאבקים להתמודד עם הפצועים.

ראש הממשלה חסן דיאב נשבע כי האחראים "ישלמו את המחיר" כשהכריז על מצב חירום של שבועיים להתמודדות עם המשבר, והפציר בכל מנהיגי העולם ו"חברים של לבנון" לתרום סיוע למדינה, והוסיף: "אנחנו עדים לקטסטרופה אמיתית".

הקבינט של לבנון הציע לשים את כל הגורמים האחראים לביטחון הנמל בשש השנים האחרונות במעצר בית, אם כי קציני הביטחון הפנו אצבע מאשימה בכיוון ההפוך – ואמרו כי הרשויות הוזהרו שוב ושוב מפני הסכנה אך לא עשו כלום.

ארה"ב, בריטניה, צרפת, מדינות המפרץ ואף ישראל, הצייעו כסף וסיוע, כאשר הנשיא מישל עאון הצהיר על שלושה ימי אבל והודיע ​​שהוא ישחרר כספי חירום בסך 66 מיליון דולר.

בצרפת אמרו כי המדינה תשלח שני מטוסים עם עשרות עובדי חירום, יחידת רפואה ניידת ו-15 טונות של סיוע. מלשכתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון אומרים כי הסיוע אמור לאפשר טיפול בכ-500 פצועים.

בירדן אומרים כי בית חולים שדה צבאי הכולל את כל הצוותים הדרושים יועבר, מצרים פתחה בית חולים שדה בביירות כדי לטפל בפצועים.

צ'כיה הודיעה, כי לבנון תקבל את כל הסיוע הדרוש, גם דנמרק הודיע שהיא מוכנה לספק סיוע הומניטרי ללבנון, ויוון הודיעה שהיא מוכנה לעזור לשלטונות לבנון "בכל האמצעים העומדים לרשותה."

גורמי חירום ברוסיה אומרים כי המדינה תשלח חמישה מטעני סיוע לביירות. בגרמניה הודיעו שהם מוכנים לשלוח צוות של עשרות מומחי חיפוש והצלה לביירות לאחר הפיצוץ העצום, גרמניה מסרה כי שגרירותה נפגעה בפיצוץ, אולם דיפלומטים הפעילו מחדש בניין ישן שלא היה בשימוש והם מסוגלים להמשיך לעבוד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x