xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תיק היד הכי יקר בעולם: במחיר של 5.3 מיליון ליש"ט עשוי עור תנין מעוטר ביהלומים ואבני חן נדירות

מותג אביזרים איטלקי יוקרתי משיק את תיק היד היקר ביותר בעולם, במחיר של 5.3 מיליון ליש"ט. חברת Boarini Milanesi שבסיסה בבולוניה תייצר שלוש מתיקי Parva Mea מפוארים, שדורשים 1,000 שעות עבודה כל אחת כדי להכין כל תיק, אבל מי הולך לקנות אותו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

התיק, העשוי מעור תנין מבריק למחצה, מעוטר ביהלומים נדירים, בהיקף של למעלה מ-130 קראט. התיק כולל שלל אביזרים שעולים הון רב.

עיצובו נכתב בהשראת האוקיאנוס, ובכוונת המותג לתרום 711,950 ליש"ט מכל תיק שנמכר למטרות המוקדשות לפינוי פלסטיק בחופי הים הגורמים לזיהומים בעולם. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

מטאו רודולפו מילאנסי מייסד שותף, סיפר כיצד התיק הוא מחווה לאביו, אותו איבד כשהיה נער, ובהשראת זיכרונותיהם מההנאה מהים. יחד עם המייסדת והמעצבת קרולינה בואריני, הוא החליט לייצר אביזר שיעזור להעלות את המודעות לצורך לדאוג לאיכות הסביבה.

"נהגנו לבלות כל קיץ בים, בין יוון לטורקיה, והייתי הכי מאושר כשהיינו יוצאים לטיולים בסירה בין האיים", הסביר. "על אף שתיירות המונית הייתה עוד רחוקה, לעתים קרובות היינו רואים שקיות פלסטיק צפות על פני המים או כתמי נפט שדלפו ממכליות נפט, לאחרונה ראיתי עוד יותר פלסטיק בים מאשר בילדותי, בגלל המגיפה וכל הכפפות ומסכות הפנים שנזרקות ברשלנות".

"זה הזכיר לי את אבי, שנהג לצלול למים כדי לאסוף את שקיות הניילון והבקבוקים הצפים בים ולעזור לי לנגב את כתמי הנפט שמצאתי על החוף כשבניתי טירות חול".

קרולינה חשפה כי הבחירה באבנים קשורה לים והסבירה: "ספירים כחולים מייצגים את עומק האוקיאנוסים". כל תיק בחברה מיוצר על פי הזמנה אך ורק עבור הלקוח, ושמו מוטבע על העור.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
29/03/2024 05:07

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x