xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תייר בריטי נפל אל מותו כשניסה לעבור מחלון לחלון בקומה השביעית בטורקיה בזמן שהיה בחופשה

תייר בריטי נהרג לאחר שנפל מחלון בקומה השביעית בטורקיה. עוברי אורח המומים צפו באנטוני מקדואל בן ה-35 נופל אל מותו לאחר שניסה לטפס מחלון אחד לשני בצדי בניין באיסטנבול
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
איסטנבול אילוסטרציה צילום Pixabay
איסטנבול אילוסטרציה צילום Pixabay

על פי הצהרה של המשטרה לתקשורת המקומית, כי הבריטי שהה באיסטנבול, העיר הגדולה ביותר בטורקיה עם חברתו לשעבר מארצות הברית וחבר אמריקני נוסף. השלושה כנראה התווכחו ביום בו הגבר נפל אל מותו.

הצופים צפו באיש נופל למותו ברובע ביוגלו, בצד האירופי של איסטנבול. הוא נראה נצמד לאחד מאדני החלונות בקומה העליונה ונראה מנסה להגיע לחלון הבא.

בזמן שהעביר את משקל גופו לחלון הסמוך, הוא איבד את שיווי המשקל ונפל למותו. על פי התקשורת הטורקית, הוא מת במקום והמשטרה פתחה בחקירה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הגבר נכנס למקום יום קודם ושהה שם בלילה לפני שהתווכח עם חבריו ביום מותו.

לאחר שצפו בצילומי האבטחה, החוקרים אמרו כי אף אחד לא היה בחדרו בזמן שהוא יצא מהחלון. שלושה אנשים, שניים מתוכם נשים, נחקרו על ידי המשטרה הטורקית לאחר מותו של מקדואל. אף שנולד בבריטניה, הוא ככל הנראה נסע בדרכון אמריקאי, לא ברור אם הוא התגורר בבריטניה.

מדוברות משרד החוץ בבריטניה נאמר: "אנו תומכים במשפחתו של גבר בריטי בעקבות מותו בטורקיה ונמצאים בקשר עם הרשויות המקומיות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x