xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תחזית אימים בארה"ב: "מספר המתים מקורונה יוכפל עד סוף השנה"

מודל שפותח באוניברסיטת וושינגטון צופה "דצמבר קטלני במונחי קורונה" כשמספר המתים עלול להגיע עד ל-1 בינואר ל-415 אלף; פאוצ'י, שאחראי על המאבק בנגיף: "זה לא הולך להיות כמו לכבות מתג ולהפעיל אותו בחזרה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רופאים אילוסטרציה // קרדיט:Freepik
רופאים אילוסטרציה // קרדיט:Freepik

באוניברסיטת וושינגטון פיתחו מודל ממוחשב שצופה חורף קטסטרופלי בארה"ב עם עלייה משמעותית במספר המתים מהווירוס.

בתרחיש מסוים נראים 415,090 מקרי מוות מקורונה עד ינואר, כך צפה המודל בתחזית האחרונה. התרחיש הגרוע ביותר הוא 600,000 מתים עד 1 בינואר.

"בזמן שאנחנו עם הפנים לחורף, אנשים נעשים פחות דרוכים, השימוש במסכות פוחת והתנועה במדינה במגמת עלייה", הסביר ד"ר כריסטופר מורי את הלך הרוח בארה"ב. 

למרות התחזית הקשה, הנשיא דונלד טראמפ אמר השבוע כי ארה"ב מתמודדת בצורה טובה במאבק בנגיף, כפי שפרסם הבית הלבן ברשתות החברתיות ביום חמישי. "אני באמת מאמין שהחיסונים ממש מעבר לפינה, אבל גם בלי לדון בחיסונים או בטיפול, אנחנו 'מעגלים את הפינה'", אמר טראמפ.

המומחה הראשי של ממשל טראמפ למאבק בנגיף אמר אתמול בראיון שערך "אנו עומדים סביב 40,000 נדבקים ואלף מתים ביום", אמר. פאוצ'י הזהיר כי המדינה צריכה להוריד את קצב ההדבקה כך ש"כאשר ניכנס למצב רעוע יותר, כמו הסתיו והחורף, לא נהיה בעמדת נחיתות ממש מההתחלה".

המומחים בארה"ב דואגים גם מעונת השפעת הקרובה. פאוצ'י המליץ ​​לאנשים להתחסן נגד שפעת עד לתאריך 31 באוקטובר. "מה שאנחנו מקווים לו – ואני מקווה שזה יקרה – הוא שהשילוב של ההתחסנויות נגד השפעת יחד עם אמצעי הזהירות שאנשים נוקטים כדי להימנע מקורונה, יעזרו להם למעשה להימנע משפעת".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x