xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תושב דובאי לתקשורת הישראלית: "לא אני בחרתי את האזרחות שלי ולא אתה בחרת את האזרחות שלך, נכון? כאילו שהפלסטינים לא משתפים פעולה אתכם"

רועי קייס שופך אור על ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, וזאת לאחר ביקור של ארבעה ימים במדינה המסקרנת, "כל עיתונאי ישראלי שנכנס למדינה ערבית שאין לישראל יחסים איתה מכיר את הרגע הזה. אתה נוחת בשדה ומתפלל שבביקורת דרכונים לא ישאלו יותר מדי שאלות כי הרי לא באמת קיבלת אישור מהשלטונות לסקר שם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
התקשורת הישראלית בדובאי
התקשורת הישראלית בדובאי

רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11, ביקר באיחוד האמירויות בימים האחרונים, וזאת לאחר הפרסום המפתיע של הנשיא טראמפ, כי בתיווך ארצות הברית, ישראל ואיחוד האמירויות הגיעו להסכם של נירמול היחסים.

קייס מספר על תהליך ההגעה למקום ותהליך היציאה מהמקום בהשוואה לביקור אחר שלו בעומאן לפני שנתיים.

"לפני פחות משנתיים אני ועמיתי מואב ורדי טסנו לסולטנות עומאן רגע אחרי שראש הממשלה, נתניהו, ביקר שם. כבר בכניסה היינו צריכים לחתום על מסמך שמגדיר את יעדי הנסיעה שלנו. כאן אני לוקח את הרגע השני שכל עיתונאי שנכנס למדינה ערבית שאין לה יחסים עם ישראל מכיר – היציאה אם הצלחת להיכנס. כשאנחנו יצאנו מעומאן עיכבו אותנו כוחות הביטחון ותשאלו אותנו שעה לפני הטיסה אחרי שהתקבלו תלונות מתושבים על פעילותנו התקשורתית שנעשתה ללא אישור".

"במקביל חשוב לומר שהכתבה שעשינו בעומאן שודרה אחרי יציאתנו מהמדינה וגם השידורים משם בגלל אותם טעמים ביטחוניים. פחות משנתיים אחרי, נכנסתי לסקר בדובאי ואחרי ארבעה ימים של כתבות ושידורים חיים בלתי נגמרים יצאתי מהמדינה מבלי שנשאלה שאלה אחת על פעילותי התקשורתית שם בביקורת הדרכונים".

"בראייתי כעיתונאי זה נרמול היחסים האמיתי מעבר לכל עסקת נשק, חבילת תיירות או הכרזה משותפת".

"לא אני בחרתי את האזרחות שלי ולא אתה בחרת את האזרחות שלך, נכון?", אמר לי אחד שלא רצה להתראיין למצלמה: "כאילו שהפלסטינים לא משתפים פעולה אתכם".

"מאסנו במלחמות. הגיע הזמן שנעשה כסף ביחד", אמרה לי בכירה באחד התאגידים הגדולים במדינה שביקרתי בהם".

לטור המלא של רועי קייס לחץ כאן

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x