xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תוספי וורדפרס מומלצים לקידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תוספים מומלצים
תוספים מומלצים

רוב האתרים היום בעולם יושבים על מערכת ניהול התוכן של וורדפרס. הפופולריות של המערכת היא בעיקר בשל הוורסטיליות שלה. יש אינספור תבניות לשימוש וניתן לערוך כל חלק באתר דרך קוד המקור שלו מה שמאפשר לבוני אתרים שליטה מלאה על כל חלקי האתר. תוספי וורדפרס הנם תוספים שניתן להתקין דרך המשרד האחורי של האתר שלכם דרך מערכת הוורדפרס. בניית אתרים עם תוספים אלו משפרים ומשדרגים את השימוש באתר ובלוח הבקרה של האתר ומשפרת את חוויית השימוש בו גם עבור בעל האתר וגם עבור הגולשים.

כיצד התוספים הללו עוזרים לנו לקידום האורגני?

במהלך עבודת הקידום האורגני של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, מקדם האתרים שיעבוד על האתר שלכם יבצע פעולות המשפיעות על עשרות פונקציות שונות המשפיעות על דירוג האתר שלכם בגוגל. תוספי הוורדפרס הללו עוזרים למקדם האתר (או לכם כבעלי אתרים אם אתם מבצעים את עבודת הקידום בעצמכם) לחסוך זמן רב ואף לבצע פעולות טכניות הקשורות לקוד האתר, מטא תגיות ועוד הגדרות שונות מתחום הקידום שאולי לא תדעו כיצד לערוך או שלא יהיה לכם הידע הטכני הדרוש לביצוע העבודה. התוספים מקלים את העבודה, עוזרים לבצע חלק מהפעולות על אוטומט ויש כמה תוספים שהם ממש פופולריים שמיליוני מקדמים לא מוותרים עליהם.

תוספי קידום מומלצים לוורדפרס:

  • יוסט SEO – התוסף הראשון שנדבר עליו הוא התוסף YOAST SEO שהוא ככל הנראה הפופולרי והשימושי ביותר מבין התוספים כאן. תוסף זה מציג לכם ציוני איכות לעמודים שלכם, בהתאם למבנה המאמר ולסדר שלו וכמובן בהתאם לפרמטרים נוספים הקשורים לביטויי המפתח המרכזיים לאותו עמוד. תוסף נהדר שמראה לכם שחור על גבי לבן מה לעשות כדי להתאים את המאמר לגוגל וכל שיישאר לכם הוא לבצע את הפעולות מבלי לפגוע באיכות המאמר. לדוגמה: להוסיף את ביטויי המפתח בתגית ALT של תמונה, להוציא קישור מתוך המאמר לעמוד אחר באתר שלכם, להוסיף את ביטוי המפתח המרכזי של המאמר גם בפסקה הראשונה, גם בכותרת משנה וגם בכותרת הראשית.
  • מפת XML – מפות XML הן עמוד מפה באתר שלכם או קובץ XML בשרת שלכם המציג לגוגל את העמודים באתר שלכם. כאשר נוסף עמוד חדש באתר הוא מתווסף למפת האתר ומקל על גוגל לסרוק את כל עמודי האתר שלכם יותר במהירות, להפחית את הסיכון לכך שגוגל לא ימצאו עמודים חדשים באתר שלכם והוא פופולרי מאוד בעיקר באתרים גדולים.
  • All in one SEO – גם כן תוסף פופולרי שמסייע בהרבה פרמטרים הקשורים לקידום האורגני של האתר וארגון התוכן. התוסף גם מייצר באופן אוטומטי מטא תיאורים ומטא תגיות למנוע החיפוש מה שיכול להקל עליכם את עבודת הקידום.
  • בדיקת קישורים שבורים – תוסף הנקרא BROKEN LINK CHECKER באנגלית וכך תמצאו אותו. תוסף פופולרי והשימוש בו פשוט מאוד. אם יש לכם קישור שבור בתוך האתר שלכם זה עשוי לפגוע בקידום שלכם. התוסף ימצא את הקישור השבוע ותוכלו לתקן אותו בקלות.
  • Internal links generator – תוסף נהדר המסייע בארגון קישורים פנימיים בתוך עמודי האתר שלכם. הרי שמדובר בחלק חשוב בקידום האתר שלכם ובאתרים מרובי עמודים מדובר בעבודה קשה ולא פשוטה ולעתים אף מבלבלת. התוסף יסייע לכם לבצע את העבודה יותר במהירות ובנוחות וכן יראה לכם גם כמה פעמים הוצאתם קישור מאיזה ביטוי בתוך האתר שלכם.

אז אם נסכם – הרי שמדובר רק בכמה מתוך מאות או אלפי תוספים הקיימים לוורדפרס המתקשרים באופן ישיר או עקיף לקידום אתרים. התוספים הללו מסייעים בחיסכון בזמן העבודה ובשיפור עבודת הקידום, לא משנה מה הניסיון של המקדם וכמה משאבים יש לו – אם האתר שלכם מבוסס וורדפרס הוא יעשה שימוש בתוספים האלה או בחלופות דומות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x