xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

תאילנד: צפו בתיעוד; אמא זעמה על מורה שהיכתה את בתה קשות ותקפה אותה במהלך פגישה

המורה אורנומה פלואדפרונג (30) תועדה כשהיא מכה את הילדים במהלך היום בנונטאבורי שבמרכז תאילנד ב-22 בספטמבר, המורה נעצרה בעוון התעללות בילדים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

באחד הסרטונים נראית המורה זועמת על ילדה קטנה, שהייתה בגיל שלוש או ארבע, ומול הכיתה הניפה אותה לגובה ואז הטיחה אותה לקרקע. המצלמה הנסתרת הותקנה לאחר שההורים הלכו להתלונן בפני הנהלת בית הספר.

כשבדקו את מצלמת הטלוויזיה במעגל סגור, ראו ההורים הנחרדים את המורה דופקת את ראשם של התלמידים בשולחנותיהם, מסובבת את אוזניהם עד שבכו ונועלת אותם בשירותים. הפגישה בבית הספר התקיימה עם ההורים ב-24 בספטמבר והמורה הודתה כי היא היתה את הילדים. מספר הורים זועמים תקפו את המורה, הצוות של בית הספר ניסה להרגיע אותם.

ההורים ובית הספר דיווחו עליה למשטרה מאוחר יותר באותו יום, והיא הואשמה בתקיפה פיזית ובמעצר בלתי חוקי, כאשר נעלה את התלמידים בשירותים.

לדברי המשטרה: "על פי הראיות, ניכר כי המורה הפעילה כוח מופרז כלפי הילדים". מפקד בכיר אמר כי כל התלמידים בכיתה יעברו הערכה פסיכולוגית עם מומחים לטיפול בילדים כדי לראות אם הם סבלו מטראומה מתמשכת.

לדבריו: "צוות הגנת הילדים ידבר עם הילדים כדי להעריך את מצבם הנפשי, אם יתגלה כי מישהו מהילדים נפגע נפשית, החוקרים יגישו אישומים נוספים נגד המורה". מסתבר שהמורה לימדה עם רישיון מזויף אשר יתווסף גם לרשימת האישומים נגדה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x