xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר החוץ של איחוד האמירויות: השגרירות שלנו תוקם בתל אביב

שר החוץ של איחוד האמירויות אמר בשיחה עם עיתונאים כי מדינות ערביות נוספות מתכוננות לנורמליזציה עם ישראל; השר אנוואר גרגש הוסיף: "ביקשנו לקנות מטוסי F35 כבר לפני 6 שנים - אני לא יודע מה עמדת ישראל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בכיר במשרד החוץ באמירויות בראיון לתקשורת הישראלית
בכיר במשרד החוץ באמירויות בראיון לתקשורת הישראלית

שר החוץ של איחוד האמירויות שוחח היום (חמישי) עם עיתונאים בנוגע להסכם השלום עם ישראל – וגילה כמה פרטים מעניינים בנוגע לעמדה במדינתו ביחס להסכם עם ישראל. הוא הודיע כי השגרירות של איחוד האמירויות תוקם בתל אביב ולא בירושלים.

הוא ציין כי זה יהיה "שלום חם", הוסיף כי מדינות נוספות עשויות לכונן יחסים עם ישראל – וגם ציין כי ההסכם צריך "לסלק את הקשיים" בדרך למימוש עסקת נשק.

השר אנוואר גרגש אמר כי: "מדינות ערביות נוספות נמצאות בשלבים שונים של הכנות לנורמליזציה עם ישראל". הוא הוסיף בהתייחס להסכם של איחוד האמירויות עם ישראל כי "זה יהיה שלום חם יותר מאשר השלום עם מצרים וירדן", וציין כי השגרירות של איחוד האמירויות בישראל תשכון בתל אביב.

באשר לסוגיות האזוריות אמר שר החוץ של האמירויות: "השעיית הסיפוח היא מבחינתנו הזדמנות לפלסטינים לחתור להסכם – אבל אבל אין זו בהכרח השעיה לנצח". הוא הוסיף ואמר: "איננו יכולים להיות שבויים לנצח בידי המניפולציות שסובבות את הפלסטינים". גרגש גם הודה: "לא שיתפנו מראש אף מדינה ערבית במהלך".

גרגש דיבר גם על נושא שמעסיק את הישראלים בימים האחרונים – עסקת נשק אפשרית שתעביר לידי איחוד האמירויות נשק מתקדם וכן מטוסי F35. "כבר לפני 6 שנים ביקשנו לקנות F35", אמר השר. "אין זה קשור להסכם החדש. קשה לעקוב אחר הפוליטיקה הפנימית בישראל – ואיני יודע מה עמדת ישראל", כך גרגש.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x