xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר החוץ של איחוד האמירויות: ״תוכניותיה של ישראל לספח חייבות להיפסק״

שר החוץ של איחוד האמירויות מזהיר את ישראל מסיפוח, על רקע התכנון הישראלי לספח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שר החוץ של איחוד האמירויות (מתוך הטוויטר של השר)
שר החוץ של איחוד האמירויות (מתוך הטוויטר של השר)

"תוכניותיה של ישראל לספח אדמות פלסטיניות חייבות להיפסק, התקדמות התוכניות יהווה מפלה רצינית לתהליך השלום" כך אומר שר החוץ של איחוד האמירויות, אנואר גרגש.

"המשך הדיבור הישראלי על סיפוח אדמות פלסטיניות חייב להיפסק. כל מהלך ישראלי חד-צדדי יהווה מכה לתהליך השלום, זה יערער את ההגדרה העצמית הפלסטינית ויהווה דחייה של הקונצנזוס הבינלאומי והערבי כלפי יציבות ושלום." צייץ גרגש בחשבון הטוויטר שלו.

דבריו מגיעים לאחר שישראל הודיעה כי היא מתכוונת לספח יישובים יהודיים בגדה המערבית, ואת בקעת הירדן. אתר 'אל ערביה' מציין כי הפלסטינים מבקשים לקבל שליטה מלאה בגדה המערבית כגרעין של מדינה עצמאית עתידית.

כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע ​​בשבוע שעבר על התוכנית למרות גינוי גובר מצד הפלסטינים, חלק ממדינות ערב, האו"ם ומספר מדינות באירופה.

בתוך כך ‏גורמים ירדנים בכירים אומרים בשיחות סגורות כי בניגוד לדיווחים בישראל. אין פגישות או מגעים משמעותיים בין ירדן לישראל בעניין סיפוח השטחים ביהודה ושומרון. לדברי אותם גורמים, ההצהרות ששומעים מהצד הישראלי לא מעודדות הידברות וההתרשמות היא שנפל הפור בירושלים. כך דווח ברשת ב'.

‏הגורמים מותחים ביקורת על ההצהרות של בכירי כחול לבן כי המהלך ייעשה בהתייעצות עם הגורמים הרלוונטיים ותוך אי פגיעה בהסכמי השלום כשבשטח לא מתנהלות התייעצויות רציניות והולכים למהלך מבלי להתחשב באף גורם באזור.

‏אותם גורמים בעמאן מעריכים שירדן תפעל קודם כל במישור הדיפלומטי במצב של סיפוח (במצב הקיצון – סגירה של השגרירות בישראל), אך גם התיאום הביטחוני והצבאי בין המדינות עומד על הפרק ועלול להיפגע, כולל סוגיית אבטחת הגבול בין המדינות.

‏על הפגיעה בשיתוף פעולה כלכלי בין המדינות אמרו אותם גורמים: "שיתופי הפעולה הכלכליים בינינו לבין ישראל מוגבלים. את הגז התחלנו לקבל רק לפני שלושה חודשים. ירדן קיימת מאה שנה. נסתדר גם בלעדיו." כך דיווח רועי קייס.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x