xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר החוץ אשכנזי: ״כולם מבינים-לא יהיה סיפוח בבקעת הירדן״

על רקע האיומים של בכירים בליכוד על הליכה לבחירות במקרה של אי הסכמת שתי המפלגות בנושא החלת הריבונות, שר החוץ אשכנזי אומר כי סיפוח בקעת הירדן לא יקרה. ״כולם מבינים זאת״ אמר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר החוץ גבי אשכנזי אומר בשיחה סגורה: ״כולם מבינים את זה – לא יהיה סיפוח בבקעת הירדן״- כך דווח בכאן 11. הדברים של אשכנזי באים על רקע חוסר ההסכמה בין ראש הממשלה נתניהו לראש הממשלה החליפי ושר הביטחון גנץ על היקף החלת הריבונות. האמריקאים דורשים הסכמה של שתי המפלגות, ולפיכך, החלת הריבונות תקועה.

בכירי הממשל האמריקאים צפויים להיפגש בכדי להכריע האם לתת לישראל אור ירוק להחיל את הריבונות. בפגישה צפויים להשתתף ג'ארד קושנר, השגריר פרידמן, שליח למזרח התיכון אבי ברקוביץ' ואף הנשיא טראמפ צפוי להשתתף בפגישה.

הדברים של אשכנזי באים לאחר האיומים המפורשים מהליכוד. בכירים בליכוד איימו על כחול לבן בהליכה לבחירות במידה ותהיינה אי הסכמה בנושא החלת הריבונות.

בעקבות דברי שר החוץ גבי אשכנזי, כתבה הערב ח"כ מיכל שיר (הליכוד) בעמוד הטוויטר שלה: ״החלת ריבונות ללא בקעת הירדן – בכייה לדורות. אסור לוותר על ההזדמנות ההיסטורית לקביעת גבולותיה של מדינת ישראל. הבטחנו לציבור שלנו פעמיים שנחיל ריבונות בבקעה, החשיבות הביטחונית של האזור ברורה והחיבור שלנו לאזור ממנו פרץ יהושע בן נון את הדרך אל הארץ מבוססת בתנ"ך. נבחרנו כדי לקיים.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x