xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר החוץ אשכנזי: "תכנית השלום תקודם באחריות"; שר החוץ הגרמני: ״תומך בפתרון שתי מדינות״

‏שר החוץ אשכנזי: "תכנית השלום של טראמפ תקודם באופן אחראי ובשיתוף פעול המלא עם ארה"ב, תוך שמירת כל הסכמי השלום של ישראל ובדיאלוג עם שכנותינו." שר החוץ הגרמני "אנחנו מודאגים מאוד מכוונות הסיפוח של ישראל, אנחנו תומכים בשתי מדינות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר החוץ גבי אשכנזי אירח היום את מקבילו הגרמני, שר החוץ הייקו מאס (Haiko Maas) במשרד החוץ. זהו ביקורו הראשון של שר זר בישראל מאז הקמת הממשלה החדשה, עדות לעוצמת היחסים בין המדינות, אשר מציינות השנה 55 שנים של יחסים דיפלומטיים.

לאחר הפגישה, נתנו השניים הצהרות לתקשורת, שר החוץ גבי אשכנזי: "כיום, ישנם הזדמנויות אזוריות משמעותיות. הבולטת מכולם היא תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, המהווה אבן דרך משמעותית לאזור והזדמנות היסטורית. אנו נשאף לקדם את תוכנית השלום באופן אחראי, בתיאום עם ארה"ב, תוך שמירה על הסכמי השלום של ישראל והאינטרסים האסטרטגיים שלה. ישראל רוצה שלום וביטחון”. אמר אשכנזי.

אשכנזי אמר על התוכנית כי "המפה היא בסיסית ותוכנית. איפה זה עובר בגושים, בכל מקום. זה יהיה הבסיס להחלטה.‏ תוכנית השלום של טראמפ היא הזדמנות חשובה והיא תקודם באופן אחראי ובשיתוף פעול המלא עם ארה"ב, תוך שמירת כל הסכמי השלום של ישראל ובדיאלוג עם שכנותינו."


"אני רוצה לחזור ולהודות לממשלה הגרמנית, על החלטתה האחרונה להוציא את ארגון חיזבאללה מחוץ לחוק. גרמניה הבהירה בצורה ברורה שחיזבאללה הינו ארגון טרור, וכי יש להתייחס אליו ככזה. אנו קוראים לאיחוד האירופי ללכת בעקבות גרמניה ולהוציא את ארגון חיזבאללה מחוץ לחוק".

שר החוץ אשכנזי הביע את עמדת מפלגתו, שתומכת בדיאלוג והסכמה מלאה עם האמריקאים, אך בשמירה של הסכמי השלום עם ירדן, ובשמירה על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל.


‏שר החוץ הגרמני מסר: ״אנחנו מודאגים מאוד מכוונות הסיפוח של ישראל, תומכים בשתי מדינות״. עוד מסר ‏שר החוץ הגרמני הייקו מאס: "הצגתי את עמדת גרמניה ביחס לתהליך השלום. אלו חששות שאנו חולקים עם שותפינו באירופה לפיהן סיפוח לא תואם את החוק הבינלאומי. אנו מעדיפים את פתרון שתי המדינות, צריך לתת לדיפלומטיה הזדמנות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x