xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הפתעה בש"ס: שר דתות חיצוני. נחתם ההסכם עם הליכוד.

נחתם ההסכם הקואליציוני בין סיעת ש"ס לליכוד בדרך להרכבת הממשלה, את הליכוד ייצג השר יריב לוין ואת תנועת ש"ס השר לשעבר אריאל אטיאס. הפתעה בש"ס עם מינוי שר דתות חיצוני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

השר יריב לוין הגיב על החתימה: ״אני מברך על חתימת ההסכם הקואליציוני עם ש״ס, השותפה הבכירה של הליכוד והראשונה מהשותפות מגוש הימין שמצטרפת לממשלה. אני מבקש להביע את הערכתי הגדולה לתרומה המשמעותית של ש״ס בהנהגתו של יו״ר המפלגה השר אריה דרעי אשר היוו גורם מרכזי בתהליך הרכבת הממשלה ובגישור על המחלוקות שנדרשנו להתמודד איתם במהלך ההתהליך.״

אריאל אטיאס נציג ש"ס הגיב: ״שיתוף הפעולה המבורך בין הליכוד וש״ס הוביל לחתימת הסכם זה. ש״ס שמרה על העקרונות שהובילו אותה להישג הגדול בבחירות הן בשמירה על החינוך, מסורת ישראל והסטטוס קוו, והן בטיפול בשכבות החלשות, בתקציבים דרך משרדי הפנים, הפריפריה הנגב והגליל.״

כמו כן מועצת חכמי התורה בראשות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, קיבלה הערב (יום ד׳) את המלצת יו״ר שס, השר אריה דרעי והכריעה כי שר הדתות יהיה הרב יעקב אביטן מאשקלון.

הרב יעקב אביטן (50), נולד בשנת תש״ל באשקלון. בן לרב יצחק אביטן, הרב האזורי בבאר טוביה, ולרבנית מזל אביטן. הרב אביטן למד בישיבה קטנה ״אוהל משה״ בבני ברק ובישיבה גדולה ״קול יהודה״ בבני ברק.

בגיל 19 הוסמך לרבנות. הוא מכהן כרב מגיל 20, בתחילה כרב מושב בית שקמה הסמוך לאשקלון ולאחר מכן כרב המועצה האזורית חוף אשקלון.

בשנת 2013, שלושה חודשים לפני פטירתו, קרא מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל, לרב אביטן והורה לו לרוץ בראש תנועת שס למועצת עיריית אשקלון. הרב אביטן נבחר למועצת העיר, מונה לממונה על אגף החינוך בעירייה והמשיך לכהן במקביל כרב המועצה האזורית חוף אשקלון.

בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות באוקטובר 2018, התמודד הרב אביטן בראש סיעת ש"ס למועצת עיריית אשקלון ולאחר הבחירות מונה לסגן ראש עיריית אשקלון.
הרב אביטן, ידוע כאדם סובלן, מאיר פנים, מקרב ליהדות, דוגל בגישה סובלנית, ומקובל על כל הזרמים, חרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים.

הוא בעל כושר לרב עיר, חבר ועדת הלסינקי בבית החולים ׳ברזילי׳ באשקלון, חבר ועדת האתיקה בבית החולים ברזילי ועומד בראש ארגוני צדקה וחסד.

שר הדתות המיועד עם אריה דרעי (צילום יעקב כהן)

אמש נכנס השר דרעי למעונו של מרן ראש הישיבה והציג בפניו את פרטי ההסכם, במהלך היום נערכו שיחות טלפון עם חברי המועצת שאישרו את ההסכם וחלוקת התפקידים כדלהלן: השר דרעי – פנים פריפריה, נגב וגליל. יצחק כהן – סג"ש אוצר, נהרי – סג"ש רווחה, בן צור – סג"ש פנים ופריפריה, מרגי – יו"ר ועדת כלכלה, מלכיאלי – יו"ר הסיעה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x