xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פסילת חוק ההסדרה: תגובות קשות בימין כחול לבן: נדאג שההחלטה תמומש

בעקבות פסילת חוק ההסדרה, תגובות רבות נשמעו לפסיקה. בימין תקפו, בשמאל בירכו, ובכחול לבן הודיעו שישמרו על בגץ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הערב נפסל בבגץ חוק ההסדרה, כצפוי התגובות מימין ומשמאל לא איחרו לבוא, בעוד כחול לבן יצאו הודעה ממלכתית: "חוק ההסדרה במתכונתו מנוגד למצב החוקתי בישראל והבעייתיות המשפטית בעניינו היתה ידועה עוד במועד אישורו בכנסת. אנו מכבדים את הכרעת בג"ץ ונדאג שהיא תמומש". במפלגות הימין תקפו בחריפות:

הליכוד: "מצער שבג״ץ התערב ופסל חוק חשוב להתיישבות ולעתידה. נפעל כדי לחוקק את החוק מחדש."

אדלשטיין כתב: כי "‏בג"ץ איבד את זה. הוא הופך את עצמו לרשות המחוקקת, לרשות המבצעת ולרשות השופטת בו זמנית, אם בג"ץ לא מכיר במגבלותיו על הכנסת לשרטט את המגבלות"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה להחלטת בג"ץ: ‏"המבחן של נתניהו, הליכוד והחרדים, לא יהיה בהודעות גינוי חסרות כיסוי לבג"ץ על פסילת חוק ההסדרה אלא בהעברת פסקת ההתגברות בכנסת באופן מיידי. יש לכך רוב גדול בכנסת וגנץ עם 12 מנדטים בסקרים יבלע כל צפרדע כדי לא להגיע לבחירות. קדימה."

הליכוד כבר הודיעו שלא יחוקקו כעת את פסקת ההתגברות, סמוטריץ' הגיב: "אפסים".

חברו מימין, ח"כ אופיר סופר: ״‫שופטי בג"ץ כבר הפסיקו להפתיע. בפעם המי יודע כמה הם מוכיחים שוב מי הריבון בארץ ומצפצפים על הבחירה של אזרחי המדינה. חוק ההסדרה היה שם סוף לגירוש יהודים מביתם בצורה דרקונית וללא כל התחשבות.‬ הגיע הזמן להפסיק עם התירוצים, לחוקק את פסקת ההתגברות בהקדם ולהחזיר את השלטון לעם.‬״

השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ מסר בתגובה: "המענה לפסילת חוק ההסדרה – ריבונות עכשיו ביהודה ושומרון. עלינו לפעול בכל הכוח כדי שזה יקרה בהקדם."

עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית בתגובה להחלטת בג"ץ בעניין חוק ההסדרה: "ממשלות ישראל לדורותיהן (גם זו הקודמת) אשמות בהחלטת בג"ץ בעניין חוק ההסדרה. במקום לערוך רפורמה בעולם המשפט ולהכניס 15 שופטים עם אג'נדה יהודית ציונית החליטו חברי הממשלות לשחק בנדמה לי ולחשוב שהם משנים את המגמה של בגץ."

עוד הוסיף בן גביר: "עם ישראל מחכה לממשלה אמיצה שתשנה את שיטת מינוי השופטים ורק אם תיפסק מגמת חבר מביא חבר, נזכה לבית משפט מאוזן ומגוון שמבין שהוא בית משפט במדינה יהודית וציונית ותפקידו לשפוט לטובת עמו וארצו ולא ליתן פסקי דין שפוגעים באזרחיו."

ח"כ שלמה קרעי הגיב. "ארוך מידיי מתחיל לקרוא… אבל נראה ששופטי בג"ץ מאוד קשובים ללו"ז במגרש הפוליטי ואיכשהו תמיד מטים את המשפט לטובת השמאל ההזוי. קבוצה ללא קהל, הקובעת כללים משל עצמה במשחק, כשהשופט הוא אחד משחקניה. במחי יד מבטלים מדיניות ממשלתית וחוקי כנסת. זו לא דמוקרטיה. זו בגצוקרטיה. פשוט בושה."

ח"כ מיכל שיר הגיבה להחלטה: "פסילת חוק ההסדרה הוא דריסת רגל בוטה של מערכת משפט בתחום המדיניות, בעיתוי לא מקרי סמוך להחלת הריבונות. חובה עלינו, נבחרי הציבור, לממש את ההבטחה שנתנו לציבור ולהחיל ריבונות על כל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון."

חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל מסרו תגובה ממלכתית: ״יש לכבד את החלטות בג"צ גם ברגעים קשים כשאינן מתיישבות עם רצוננו. עתיד ההתיישבות לא יקבע באולם בית המשפט אלא על ידי ממשלת ישראל שלפתחה מונחת הזדמנות היסטורית להחיל ריבונות״

מנגד בשמאל בירכו. ח"כ עופר כסיף כתב, כי: "‏אני שמח שבג"ץ ביטל את חוק הסדרת הגזל המתנחלי, חוק גזעני שנועד לאפשר ל"בני העם הנבחר" לגזול מרכושם של בני עם אחר. נמשיך להיאבק לפינוי כל ההתנחלויות ולהקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל, זה הפתרון היחיד שיבטיח שלום."

ח"כ ניצן הורוביץ הגיב: "טוב עשה בג"צ שפסל את חוק ההפקעה. החוק הגזעני נועד לנשל פלסטינים מאדמותיהם הפרטיות לטובת בנייה בלתי חוקית בהתנחלויות. זה חוק שמתאים לתקופות ולמדינות מהסוג החשוך ביותר. חוק ההפקעה הוא חוק של גזל שנוגד את אמות המוסר הבסיסיות ביותר. כדאי ללמוד לקח מביטול החוק הזה גם הלאה, לתוכנית הסיפוח שתיצור עוול גדול בהרבה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x