xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר הבריאות הבריטי מבקש מכולם להלשין על שכנים שמפרים את ההוראות; עלולים לקבל קנס בסך 10,000 ליש"ט; שכניו של השר מגיבים

מאט הנקוק, שר הבריאות של בריטניה, אמר אתמול כי הוא ידווח על אנשים אם הם מתעלמים מהכללים החדשים, הוא ביקש מכולם להלשין על שכנים שהם רואים מפרים את ההוראות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מאט הנקוק: צילום משרד הבריאות הבריטי
מאט הנקוק: צילום משרד הבריאות הבריטי

הנקוק אמר למגישה סופי רידג' ברשת 'סקיי ניוז' ביום ראשון כי "האומה עומדת בפני נקודת מפנה". כשנשאל אם ידווח על שכן שמפר את הכללים לרשויות, אמר: "כן, וכולם צריכים".

לאחר מכן אמר בתוכניתו של אנדרו מאר ב-BBC: "אני לא מתמודד בתחרות פופולריות. אני נמצא בזה כדי לשמור על ביטחון המדינה". דבריו של שר הבריאות מתנגשות עם דבריו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, ראש הממשלה הפציר בבריטים שלא להלשין על שכניהם אלא אם כן הם עורכים מסיבות גדולות.

ראש הממשלה אמר כי "עלינו לדבר עם פורעי החוק לפני שנדווח עליהם לרשויות".

מנגד שר הבריאות אמר כן להלשין על מפרי חוק, והסביר את החלטתו, "הסיבה לכך היא הדרך בה אנו שולטים בנגיף זה על ידי שבירת שרשרת ההעברה, והדבר מספר אחד שכולם יכולים לעשות הוא לשטוף ידיים, פנים ולשמור על מרחק, הם מצילים חיים".

"ואז תוודאו שאתם מקיימים את הכלל של לא יותר משישה אנשים יחד, ואת ההתרחקות החברתית. לכולם יש חלק בזה, זה כל כך חשוב, ואז אם נבדקתם ונמצאתם חיוביים, או אם קיבלתם הודעה טלפונית, אתם חייבים לבודד את עצמכם". הוא הוסיף: "ראיתי בנתונים שיש אנשים שצריכים לבודד את עצמם והם לא עושים זאת".

שכני שר הבריאות, תקפו את הצעתו האחרונה להלשין. רוב האנשים החיים ליד ביתו בלונדון רוצים מדיניות ברורה ופשוטה מצד הממשלה. ברברה סאתרלנד (74), הנמצאת בגמלאות, אמרה: "כל מה שהם עושים זה להעביר מסרים מבלבלים, לא הייתי מלשינה על שכניי, אנחנו בכל זאת חייבים לחיות יחד". כך אמרה לאתר ה'מירור'.

דייוויד טפר, 41, שעובד בבנק השקעות, אמר: "לעולם לא הייתי מתקשר למשטרה על שכניי, הממשלה לא טיפלה בזה בשלב מוקדם ולא הייתה לה תוכנית ברורה, אז הם נבהלים עכשיו".

קונור קלי (72), צלם לשעבר, אמר: "בהתחלה לא אלך לרשויות, אבל בהחלט הייתי מתעמת עם האנשים שעוברים על הכללים, אנשים פשוט לא מקפידים על הכללים כמו שצריך".

ויקטוריה מת'רס, בת 24, סטודנטית, אמרה: "קנס של 10,000 לירות שטרלינג בגין הפרת בידוד עצמי הוא הרבה, אבל זה צריך להיות עונש חזק אחרת אנשים יתעלמו מכך."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x