xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר הבריאות אדלשטיין: "נצטרך להכריז על סגר בימים הקרובים"

בשל העלייה בתחלואה, ראש הממשלה ערך דיון בהשתתפות גנץ, שר האוצר ובכירים נוספים, ביחד עם אמ״ן. שר הבריאות אדלשטיין אמר בדיון: ״נצטרך להכריז על סגר בימים הקרובים, שיימשך שבועיים או אף שלושה״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בדיון שנערך עם המל״ל, ראש הממשלה, וגורמים בכירים נוספים אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין כי בעוד מספר ימים נצטרך להכריז על סגר שיימשך שבועיים או שלושה, בעקבות העלייה החדה בתחלואה. כך דווח בישראל היום.

הדברים של השר אדלשטיין באים לאחר העלייה החדשה בתחלואה. אתמול נשבר שיא הנדבקים היומי, ונשבר שיא גם במספר האחוזים החיוביים ביחס לבדיקות. נתון אשר יכול ללמד על היקף התחלואה. גם בגזרת החולים קשה ישנה התפרצות וגם היא מלמדת על היקף התחלואה והתפשטותה.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום דיון בנושא הצעדים הנדרשים לבלימת העלייה בתחלואה וצעדים לחיזוק החוסן הכלכלי והבריאותי. בדיון דנו גם על גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח.

בדיון השתתפו גם שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ, שר האוצר ישראל כ"ץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, ראש סגל רה"מ אשר חיון, ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' אבי שמחון, נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון, מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, ראש אגף תקציבים, משה בר סימן טוב, פרופ' אורי חפץ, פרופ' נעמי פלדמן, ד"ר לימור סמימיאן-דרש, קובי הבר ופרופ' רן בליצר.

ראש הממשלה נתניהו הנחה לחזק את מערכת הבריאות בתוספת תקנים, תקציב ועיבוי כוח האדם. ראש הממשלה אמר כי יש לגבש סיוע כספי נוסף למשפחות. הפורום יתכנס שוב בימים הקרובים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
13 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
13
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x