xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר הבריאות אדלשטיין: "הנגיף לא מבחין בין סלב או אדם מן הרחוב"

שר הבריאות יולי אדלשטיין קרא במסיבת העיתונאים עם ראש הממשלה ועם שר האוצר "לשמור על ההנחיות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

דבריו של שר הבריאות אדלשטיין הערב: "כשר הבריאות יכול להיות שהייתם מצפים לשמוע אותי אומר שצריך לסגור הכל. אנחנו בעלייה מתמדת בתחלואה, והדבר שהכי קל לי זה להוביל קו של סגירות."

"אני מדגיש – זו לא דעתי! כשאני מגבש מדיניות, אני תמיד מסתכל על ההשלכות הרחבות של ההחלטות, ולא מתפתה להסתכל על חלקת האלוהים הקטנה שלי."

"אני בעד לפתוח. גם אולמות וגני האירועים בעזרת ה' ייפתחו ביום ראשון. אבל, לא ניתן לעשות זאת בלי שני דברים: קטיעת שרשרת ההדבקה, באמצעות כמה שיותר בדיקות ותוצאות מהירות; ומשמעת של הציבור."

"הנושא הראשון הוא באחריותי, באחריות משרד הבריאות – החל מהשבוע שעבר הגדלנו משמעותית את מספר הבדיקות, היינו באזור 3,000 בדיקות ביום והגענו עד ללמעלה מ 16,000 אלף בדיקות ביום."

"הדבר יצר פקק במעבדות, ואנחנו מטפלים בכך: אנחנו מתחילים להפעיל את מעבדת "מיי הריטג'", ויחד עם שר האוצר נתגבר את כוח האדם במעבדות. היעד שהצבתי להגיע ל 30,000 בדיקות. ישנה חשיבות אדירה לקיצור משמעותי של מתן תוצאות הבדיקה. בלי כך לא נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה. "

"העניין השני תלוי בציבור – על כל אחת וכל אחד אחד לעמוד בשלושה דברים פשוטים: עטיית מסיכה, ריחוק של שני מטר והיגיינה. קיימת התרופפות בנושא ובלי משמעת של הציבור לא נוכל להמשיך עם משק פתוח."

"כבר לפני כמה ימים ביקשתי להגביר את האכיפה, ויש לכך היענות מצד כולם. האכיפה צריכה להיעשות כלפי כולם. לאיש אין פטור מההנחיות, לא לידוענים ולא לאלפיון העליון. לאף אחד! הנגיף לא מבחין בין סלב או אדם מן הרחוב. "

"לצערי יש גם נוסעים באוטובוסים, ומבקרים בסופרים ובקניונים, שלא מקפידים על עטיית מסיכות. גם שם – חייבים לבצע אכיפה קפדנית. מי שלא עוטה מסיכה, שומר על ריחוק ומקפיד על היגיינה – לא מסכן רק את עצמו. הוא מסכן את כולנו ואסור לגלות סלחנות על כך! במישור של ההסברה – ממש בדקות אלה עולה קמפיין חדש שהעלינו בשיתוף פעולה עם משרד ראש הממשלה, שממחיש מה קורה כשלא מקפידים על ההנחיות."

"גם צעיר בן 22 וגם אשה בת 51, שניהם ללא מחלות רקע, יכולים להגיע למצבים קשים מאוד מהנגיף. נוהגים באחריות – שומרים על הכללים!"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x