xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שר הבריאות אדלשטיין בטקס חילופי השרים החמיא לשר היוצא

שר הבריאות יולי אדלשטיין נכנס הערב לתפקידו בטקס חילופי שרים עם שר הבינוי והשיכון החדש יעקב ליצמן. אדלשטיין בירך את ליצמן ואמר לו "כולם יודעים את האמת על עבודתך, מימין ומשמאל, תתעלם מרעשי הרקע."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר אדלשטיין שנכנס לתפקידו היום בטקס חילופי שרים, אמר בנאומו כי "אני חושב שאין חולק על כך שמערכת הבריאות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל."
 
"הביטחון הבריאותי נמצא בקו אחד עם הביטחון הלאומי שלנו. ישראל מובילה בהתמודדות עם הטרור, עם הסייבר ועוד, ישראל גם תוביל בהתמודדות עם נגיף הקורונה. יש את כל הנתונים שנוכל להוביל ברפואה." הוסיף אדלשטיין.
 
אדלשטיין המשיך: "המוח הישראלי עובד שעות נוספות, ובכוונתי להשקיע את כל המשאבים להיערך נכון לגל קורונה שני אם יבוא. אם נעשה את הדבר הנכון גם אם לא יהיה גל שני, ההשקעה לא תרד לטמיון אלא תביא לשיפור מערכת הבריאות."
 
"בהקשר הזה אני רוצה לומר לכם כבר כאן עוד טרם תחילת הדיונים על התקציב החדש אלחם על כך שמערכת הבריאות תתייצב במקום הראשון בחלוקת העוגה התקציבית."
 
"אני מבקש להודות לרופאים, לאחיות, למתמחים, לאנשי מערך בריאות הנפש, לעובדי המינהלה והמשק. עמדתם בחזית של מלחמה נגד ייצור בלתי נראה אבל מסוכן פי כמה מאויבים ידועים. ללא מורא, נלחמתם למען כלל אזרחי ישראל. אתם לוחמי הבריאות שלנו, לוחמים לכל דבר. כעת מוטלת עלינו חובת ההוכחה, שנדע לתגמל אתכם על עבודתכם המסורה והקדושה."
 
אדלשטיין בירך את סגנו חבר הכנסת יואב קיש על הצטרפותו. "אני שמח מאוד שנענית לבקשתי להצטרף אליי לאתגר החשוב הזה. הוכחת בעבר יכולת פעולה ואני בטוח שהדבר יהיה לעזר בעבודה המשותפת שלנו עכשיו."
 
אדלשטיין הודה לצוות המשרד: "גם לך אדוני המנכ"ל, לכם חברי ההנהלה, מנהלי בתי החולים, מנכ"לי קופות החולים, ראשי האיגודים המקצועיים, אני מבקש להודות על הכל."
 
אדלשטיין החמיא לשר היוצא ליצמן, ואמר "ואחרון חביב, לך אדוני השר ליצמן. חטפת מתקפות רבות בתקשורת בתקופה האחרונה. אני אפילו לא נכנס לתוכן שלהן. אבל אני רוצה לומר לך שעם ישראל חכם יותר מכל כותרת. הוא רואה מה שעשית בעשור האחרון ומוקיר לך תודה.

אדלשטיין הוסיף "אני מציע לך להתעלם מתקשורת ואני יודע מה באמת חושבים עליך נציגים וח"כים מימין ומשמאל, מהמשותפת ומימינה, את ההשקעה הרבה שלך והמסירות שלך לבריאות ישראל ולהצלת חיים."

שר הבריאות היוצא ליצמן אמר בטקס: "אנחנו עדיין נמצאים בעידן קורונה. חלילה וחס שלא יהיה גל הדבקות שני, אנחנו צריכים להיות זהירים". בפנייה לשר הנכנס אדלשטיין אמר: "אני בטוח שתוכל להרים במשרד דברים חדשים, יש לך את הכוח להביא תקציבים, לעזור לבתי החולים וקופות החולים ולמערכת הבריאות כולה. בסיום תפקידך תסתכל לאחור ותראה כמה הצלת נפשות עשית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x