xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שרת התפוצות לח"כ פורר ואבידר: "רבנים מתו ואתם עסוקים בלהתווכח"

שרת התפוצות ינקלביץ': "אנחנו נמצאים כאן עבור כל היהודים, עבור כל הקהילות של היהודים בעולם". בתגובה לח"כ פורר ואבידר אמרה: "קהילות יהודיות בעולם על סף תהום, רבנים ראשי קהילות מתו, בתי ספר נסגרו ואתם עסוקים עכשיו בלהתווכח. במקום זה תהיו עסוקים במאחד ולא במפריד"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שרת התפוצות (צילום דוברות הכנסת)
שרת התפוצות (צילום דוברות הכנסת)

שרת התפוצות, ח"כ עומר ינקלביץ' מכחול לבן הערב בנאום במליאה: "הקורנה לא פסחה על שום מקום בעולם וגם לא על הקהילות היהודיות בעולם. יש עשרות קהילות יהודיות בעולם שנאבקות עכשיו בצורה קריטית עם משבר הקורנה. קהילות נסגרו, בתי כנסת נסגרו, בתי ספר נסגרו וכל הקהילות הללו מתמודדות עם משבר נוראי, קיומי."

"ואיפה אנחנו כחברה ישראלית עבור אחינו בתפוצות דווקא כעת אנחנו צריכים להרים את הדגל ולהגיד "אנחנו איתכם", מדינת ישראל מחוייבת לעם היהודי, בזמן הקריטי הזה, שהקהילות היהודיות במצוקה ואנו צריכים להיות שם בשבילם ובעבורם. אני כל יום פוגשת ראשי קהילות, ראשי פדרציות, אומנם בזום והקטסטרופה היא אדירה."

צילום ערוץ הכנסת

"דווקא כעת אנו צריכים להגיד זו המחוייבות שלנו, זה מחובתינו, לעמוד כחברה יהודית עבור אחינו בתפוצות ולומר "אנחנו איתכם". אנחנו צריכים להבין שזו מכפלת כוח, אנחנו לא רק שבעה מליון יהודים במדינת ישראל, אנחנו 8+7 בעולם ואנחנו לא תופסים את זה".

השרה ינקלביץ' ענתה לקריאות ח"כ פורר וח"כ אבידר מישראל ביתנו: "הכי קל זה להתווכח, הכי קל זה לריב, אנחנו נמצאים כאן עבור כל היהודים, עבור כל הקהילות של היהודים בעולם. בואו נעשה רשימה של 10 דברים שמאחדים ביננו ואח"כ גם נדבר על מה שמפריד ביננו. הקורנה הביאה אותנו לנקודה שכל הקהילות בעולם באמת במצב קשה."

"אנחנו עומדים בפני רגע היסטורי, נדבר על הערכים המשותפים, נדבר על העבר, על ההיסטוריה והמורשת שלנו". והוסיפה: "אנחנו באירוע טרגי, קהילות יהודיות בעולם על סף תהום, קהילות נסגרו, רבנים ראשי קהילות מתו, בתי ספר נסגרו ואתם עסוקים עכשיו בלהתווכח. במקום זה תהיו עסוקים במאחד ולא במפריד"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x