xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שפי פז וסוזי כהן-צמח זכו בתביעת דיבה נגד העיתונאי אסף רונאל

בית משפט השלום בתל אביב קיבל את תביעתן של שפי פז וסוזי כהן-צמח נגד העיתונאי אסף רונאל - רונאל יפצה את פז וכהן בסכום של 32,000 שקלים לאחר שכינה אותן "נאציות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שפי פז / באדיבות המצלם
שפי פז / באדיבות המצלם

בית משפט השלום בתל אביב קיבל היום (ראשון) את תביעתן של שפי פז וסוזי כהן-צמח נגד העיתונאי אסף רונאל וחייב אותו לשלם להן פיצוי כפי בסך 32,000 שקלים, לאחר שכינה אותן בטוויטר "ניאו נאציות".

עם זאת, השופט יאיר דלוגין החליט להפחית בסכום הפיצוי בין היתר בגלל ביקורת שמתחה פז על שופטי בג"ץ.

לדברי השופט "הרטוריקה של פז, שכינתה את בג"ץ 'בוגד בעם' ובפרט 'מושחת', הייתה, אפוא, קיצונית ולא ראויה בעליל וגם היא יוצרת לפז שם רע ומצדיקה הפחתת הפיצוי".

כזכור, אסף רונאל, ששימש כעורך חדשות החוץ בעיתון הארץ כתב ברשת החברתית טוויטר דברים חריפים נגדן ואף כינה אותן נאציות "מנהיגות של התנועה היודו-ניאו-נאצית לגירוש פליטים אפריקאיים". את שפי פז כינה רונאל "ניאו-נאצית" ו-"מנהיגת קהילה, ניאו נאצית".

השתיים הגישו, באמצעות עורך הדין איתמר ברקאי, תביעת דיבה נגד רונאל בסכום כולל של מעל 650 אלף שקל והיום, כאמור, זכו בתביעה, אך בסכום נמוך מהמצופה.

עו"ד איתמר ברקאי, שייצג את פז וכהן-צמח, מסר בתגובה: "אנו שמחים על כך שבית המשפט קיבל את תביעתנו וקבע באופן מפורש כי התבטאויותיו של הנתבע הן בזויות, חסרות כל בסיס ורחוקות מהאמת כמרחק מזרח ממערב וכי הן לשון הרע באופן הכי ברור ומוחלט שיכול להיות".

עוד הוסיף ברקאי: "בית המשפט קיבל, הלכה למעשה, את כל טענותינו ודחה אחת לאחת את כל טענותיו של הנתבע, תוך שהבהיר כי מחאת תושבי דרום תל אביב אינה מחאה שמונעת מגזענות כלל וכלל, אלא מחאה שנובעת מהמצב האבסורדי בו תושבי דרום תל אביב חיים בצל טרור מצד מסתננים שממררים את חייהם מזה למעלה מעשור. אנו תקווה, כי מעתה ואילך ישכילו מבקרי המחאה לברור ולשקול התבטאויותיהם והשימוש בכינויים בזויים, הסתה כלפי המוחים ויצירת אגדות אורבניות כלפיהם".

שפי פז, ממובילות מאבק דרום תל אביב מסרה בתגובה: "ספרו לי עוד על משפט צדק ועל מערכת נטולת משוא פנים. ואז ספרו לי לאיזה צדק אני יכולה לצפות במשפטים שצפויים לי בעתיד".

פז אמרה כי "השופט קיבל את כל הטענות שלנו ודחה את כל הטענות של הנתבע. הוא קבע חד משמעית שהמאבק שלנו אינו גזעני. הוא קבע שאסף רונאל הוציא דיבה. כל זה הוא עשה בלית ברירה, כמי שכפאו השד, ואז הוא יצא למסע ציד וחיפש אמתלות לפיצוי מופחת, שהרי לתפיסתו של השופט הנאור יש לי 'שם רע' וחוצפה שלא תתואר להטיח ביקורת קשה בבג"צ (מה זה שייך בכלל?)".

פז הוסיפה: "אני שמחה שניצחנו בתביעה. שמחה מאוד. כי מהיום כל מי שישתמש נגדי באיזושהי נגזרת של המילה 'נאצי' יחטוף תביעה. מצד שני, עצוב לי ששופט בישראל נופל קורבן למסע דמוניזציה ופוסק פיצוי על פי תפיסת עולמו ועמדתו הפוליטית. כי אולי בעיניו יש לי 'שם רע' אבל בעיני רבים וטובים יש לי 'שם מצוין".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x