xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שני האקרים סיניים בני 34 ו-33, מואשמים בניסיון לגנוב מחקרי חיסון נגד וירוסים אמריקאים ומידע של ממשלות רגישות בשווי "מאות מיליוני דולרים"

משרד המשפטים הודיע ​​אתמול (שלישי) כי הוא מאשים שני האקרים סיניים בניסיון לגנוב מחקר על פיתוח חיסון לקורונה וכן מידע רגיש נוסף על הממשל האמריקאי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הודעת ה-FBI
הודעת ה-FBI

שני אזרחי סין, לי שיאויו, 34 ודונג ג'יחי,31, גנבו לכאורה סודות מסחריים בשווי מאות מיליוני דולרים, קניין רוחני ומידע עסקי חשוב אחר במסגרת תוכנית מתוחכמת למעלה מעשור.

הם מואשמים בפריצה של מאות חברות, ארגונים ממשלתיים, ארגונים המתנגדים לממשל, פעילי זכויות אדם וחברות פרטיות, כולל אלה העוסקים במחקר חיסונים נגד נגיף הקורונה.

ה-FBI דיווח, כי הפרשה החלה בשנת 2009, והפריצות לא בוצעו רק לטובתם הרווחית האישית אלא גם לטובת ממשלת סין.

הפריצות לא רק כיוונו החברות בארה"ב, אלא גם באוסטרליה, בלגיה, גרמניה, יפן, ליטא, הולנד, ספרד, דרום קוריאה, שוודיה ואיחוד האמירויות.

היעדים שלהם כללו יצרני הייטק, יצרני מכשירים רפואיים, מהנדסים אזרחיים ותעשייתיים, יצרני תוכנה למשחקים, חברות אנרגיה סולארית, יצרני תרופות וקבלני ביטחון.

בין 13 הקורבנות בארה"ב היו אתר של משרד החינוך בוושינגטון, חברת הייטק והגנה בקליפורניה, חברת הייטק וייצור במרילנד, חברת הנדסה בטקסס, קבלן חברת אבטחה בווירג'יניה, חברת תוכנה במסצ'וסטס, חברת תוכנה למשחקים בקליפורניה, וכמה יצרני תרופות אמריקאים.

"לפחות במקרה אחד, האקרים ביקשו לסחוט את אחת החברות באמצעות איום לשחרר את קוד המוצר הגנוב של החברה באינטרנט, הנאשמים חיפשו אחר פגיעויות ברשתות מחשבים של חברות המפתחות חיסונים נגד קורונה, ובדיקות טכנולוגיות וטיפולים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x