xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שני גברים יהודים נעצרו למשך 72 שעות במינסק ללא אישום

שני גברים יהודים נעצרו במינסק-בלארוס במוצאי שבת, אחד הגברים שוחרר בשעות הלילה המאוחרות של יום שלישי, השני נשאר במעצר לאחר שנעצר במבצע של המשטרה לאחר תוצאות הבחירות שנערכו ביום ראשון האחרון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay
מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay

שני צעירים יהודים נעצרו על ידי המשטרה במינסק – בלארוס, במוצאי שבת והוחזקו בכלא קרוב לשלושה ימים ללא אישום וללא קשר עם בני משפחתם או עורכי דין, ביום הבחירות לנשיאות.

שני הצעירים נלקחו לבית הכלא מספר 8 בעיר ז'ודינו, כ-50 ק"מ מהבירה מינסק, ללא כל צו, ומבלי לפנות למשפחותיהם, ובלי צו של גורמים משפטיים.

לדברי גרישה אברמוביץ' מהאיגוד הרפורמי בבלארוס, האמהות של שני הצעירים התקשרו למספר תחנות משטרה כדי לבדוק את מיקומם של בניהם. לאחר שאיתרו אותם, האמהות נסעו ביום שלישי לכלא כדי להעביר להם אוכל ​​וחפצים שונים.

אחד מהם שוחרר ללא אישום וללא דיון בבית המשפט ביום שלישי בערב, בעוד השני נותר במעצר. השניים נפגשו בשבת במרכז העיר מינסק, אולם לאחר שקנו מזון מהיר נעצרו על ידי המשטרה ללא סיבה נראית לעין.

חברים של השניים העלו השערה כי הם נעצרו במהלך פעולה משטרתית גדולה כדי להפחיד מצביעים צעירים לקראת הבחירות לנשיאות שהתקיימו ביום ראשון.

על פי קבוצת זכויות האדם, במינסק נעצרו לפחות 36 בני אדם במבצע. אולם, ככל הנראה, בית הכלא מספר 8 בז'ודינו שיכול להכיל 350 אסירים היה מלא כבר במוצאי שבת, ו-400 עצורים הובאו לשם ביום ראשון בערב.

למרות שאחד מהם הוא מבלארוס, הוא מתגורר כיום עם חברתו במוסקבה, אך חזר למינסק כדי להצביע ולהיות נוכח, הוא אמר: "אני מאמין שזה רגע קריטי למדינה". כך סיפרה חברתו ל'ג'רוזלם פוסט'.

"הוא היה מודאג לגבי עתידה של המדינה שלו, אז הוא לקח קצת חופשה והלך לשם לכמה שבועות, לראות משפחה, ולהיות שם כי הוא ידע שמשהו עומד לקרות והוא אמר שחשוב לו להיות שם ברגע זה". כך סיפרה חברתו.

נשיא בלארוס הנוכחי אלכסנדר לוקשנקו שולט במדינה במשך 26 שנה מאז 1994 והוא המנהיג היחיד מהתקופה הקומוניסטית שעדיין פעיל כראש עיר.

הפגנות המוניות נערכו במחאה על הבחירות, לטענת לוקשנקו, הוא זכה ב-80 אחוז מהקולות, והם טופלו בחומרה על ידי שוטרים שהשתמשו בכדורי גומי ורימוני הלם נגד המפגינים, מאות מהם נעצרו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x