xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שינוי היחס לישראל דרך הקריקטורות: אמנה אל-חמאדי; "איני שמה לב למבקרים השליליים"

אמנה אל-חמאדי, קריקטוריסטית בעיתון אל-איתחאד, שנחשב לאחד הפופולאריים באיחוד האמירויות, מראה לאחרונה את ישראל באופן חיובי למדי בהשוואה לשנים עברו, בראיון ראשון לתקשורת הישראלית הרשמית היא מספרת על השינוי הגדול
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אמנה אל-חמאדי
אמנה אל-חמאדי

בראיון שנתנה לרועי קייס מומחה לעולם הערבי בכאן 11, היא מציינת כי: "ז'אנר הקריקטורות משפיע מאוד על הרחוב הערבי. השוני קשור לאמצעי שבהם מתפרסמות הקריקטורות ובייחוד ברשתות החברתיות המודרניות שסייעו בהפצת הקריקטורות בצורה עוצמתית ומהירה יותר. בנוסף גם יש התפתחות בטכנולוגיה הכלים לאיור הקריקטורות, מה שגרם לתפוקה גדולה יותר ומגוונת יותר של קריקטורות במישור הפוליטי, החברתי ומישורים נוספים".

ישראל, ארה"ב, בחריין, איחוד האמירויות הערביות עם יונת השלום

לגבי קריקטורות קשות שפורסמו בעבר נגד ישראל בתקשורת הערבית בעלת ניחוח אנטישמי לעתים והאם היא סבורה שזה ישתנה אחרי ההסכמים היא אמרה: "אצלנו באמירויות, המדינה שלנו מאז תקופת השייח' זאייד המייסד, היא מושתת על סובלנות, זניחת הגזענות, מתן כבוד לאחרים לא משנה מה צבעם ואמונתם. אני סבורה שהסכם השלום יסייע שרוח השלום תשכון ביננו".

משקים את פירות השלום

לגבי חופש הביטוי בעולם הערבי ואיך זה מסתדר בעידן הקריקטורות, נושא רגיש לכשלעצמו בעולם הערבי, אמרה אמנה: "אמנות הקריקטורות היא כלי כמו כל כלי אחר שיכולות להיות לו נקודות לחיוב ולשלילה. אני מעדיפה שזה יהיה כלי חיובי. אני מסכימה חלקית איתך שהקריקטורות היא במה לחופש ביטוי, אבל עלינו גם לכבד את הגבולות של חופש הביטוי הזה. התרבות ממשיכה להתקיים, כל עוד אתה מכבד את האחרים ולכל אדם יש את החירות שלו שיש לה גבול אצל החירות של אחרים. בנוסף לכך התרבות שלנו משתקפת באמצעות השימוש הטוב שלנו כשאנחנו מבליטים את הדברים החיוביים ואת הביקורת הבונה. עלינו לסייע ליעדים האסטרטגיים של שלל המערכים במדינה שמביאים רווחה ושגשוג".

לכתבה המלאה לחץ כאן

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x