xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שינויים חדשים ברשת החברתית טוויטר

טוויטר תציע נוסח עדין לציוצים אלימים או גסים לפני פרסומם, טוויטר תלחם באלימות המילולית גם על ידי טכנולוגיה שמציעה להחליף מילים פוגעניות, בינתיים דרך אפליקציית ה-iOS בלבד.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר

מי שמכיר את החוויה ברשת החברתית טוויטר בוודאי יודע שהאווירה שם יכולה לפעמים לגלוש לעימותים לא נעימים. וזאת בין היתר בגלל שאי אפשר לערוך ציוצים לאחר פרסומם, לפעמים ישנם תגובות שעשויות לכלול גסויות, ואלימות מילולית. בטוויטר כנראה מודעים היטב לבעיה וכעת מציעים פתרון, החברה מנסה לפתור את הבעיה באמצעות פיצ'ר חדש שמיועד להציע ניסוח עדין לציוצים שמזוהים כפוגעניים.

החברה מתארת את הניסוי כאמצעי "לחשוב את התגובה מחדש אם היא כוללת ביטויים שעשויים לפגוע". בינתיים הפיצ'ר לא זמין לכולם ומופיע רק בגרסת האייפון של אפליקציית המדיה החברתית.

עם זאת ישנה עדיין תעלומה. לא ברור עדיין מה הם אותם סוגי הביטויים הנחשבים בעיניי טוויטר כפוגעניים, או כבעייתיים. אמנם יש תקנון שימוש ברור ובו פירוט של מה שנחשב "שיח שנאה". וכו'

בראיון לסוכנות הידיעות 'רויטרס', אמרה סוניטה סליגרם, מנהלת מדיניות לבטיחות באתר, כי "אנחנו מנסים לעודד אנשים לחשוב מחדש על ההתנהגות שלהם ועל השפה שבה הם משתמשים לפני שהם מפרסמים תוכן, כי לעיתים קרובות הם עושים את זה בלהט הרגע, ואחר-כך עשויים להתחרט".

כל משתמשי הטוויטר הנכבדים. נא שמרו על סגנון ביטוי ראוי שטוויטר לא תשעה/תחסום את חשבונכם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x