xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שיא עולמי: 292,527 בני אדם נדבקו ביום בנגיף

זהו הנתון היומי הגבוה ביותר מפרוץ המגפה; ובינתיים בריטניה השהתה את צעדי היציאה מהסגר. ג'ונסון: "אני יודע שאנשים מאוכזבים, אי אפשר לקחת סיכון".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום דוברות קופת חולים כללית
צילום דוברות קופת חולים כללית

292,527 מקרים חדשים של קורונה אובחנו ברחבי העולם ביממה, כך פירסם ארגון הבריאות העולמי ביום שישי. העליות הגדולות ביותר במספר הנדבקים נרשמו בארה"ב, ברזיל, הודו ודרום אפריקה. מקרי המוות עלו ב-6,812 בני אדם. 

על פי ארגון הבריאות העולמי, שיא המאובחנים העולמי הקודם היה ב-24 ביולי, אז אובחנו 284,196 מקרים חדשים. באותו יום נרשמו ברחבי העולם 9,753 מקרי מוות, הנתון השני בגובהו ליממה.

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה הראשי בממשל האמריקני למחלות זיהומיות, העריך אתמול כי לארה"ב יהיה חיסון יעיל נגד הנגיף עד תחילת השנה הבאה. פאוצ'י אמר שבשלב הראשון יחוסנו אנשים בסיכון גבוה. "אני לא חושב שכולם יתחסנו מיד", הוא אמר, "אבל נספק חיסון לכל אמריקני שזקוק לו".

בבריטניה השהה אתמול ראש הממשלה בוריס ג'ונסון את הצעדים הבאים להקלה בסגר, אחרי ש-846 מקרי הידבקות חדשים אובחנו ביממה – מספר הנדבקים היומי הגבוה ביותר בחודש האחרון. "זו נורת אזהרה", אמר ג'ונסון והוסיף כי מדובר בצעד בלתי נמנע. "אני יודע שהרבה אנשים יתאכזבו, אני מצטער על כך. אנחנו לא יכולים לקחת סיכון".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x