xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הגל השני בעולם: ברוסיה שיא נדבקים במוסקבה; ובאיראן ראש סוכנות הגרעין – נדבק | עדכון קורונה עולמי

ממשלת צ'כיה תודיע בתוך כמה ימים על החמרת המגבלות עקב נגיף הקורונה, אבל תנסה להימנע מסגר מלא שהוטל שהוטל באביב - לעומתה דרום קוריאה תחל להקל את מגבלות הריחוק החברתי ותאפשר פתיחה מחדש של מקומות בילוי ומתקני ספורט; ראש סוכנות הגרעין באיראן - נדבק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

הלילה (בין שבת לראשון), רופאו של הנשיא הודיע כי אינו מדביק יותר, ואינו יכול להעביר את הנגיף לאחרים, אך בנוגע לשאלה האם הנשיא עדיין חולה – עוד אין תשובה.

"אני שמח לדווח הערב כי בבדיקת PCR שנערכה לנשיא הבוקר, הוא נמצא עומד בתנאים של המרכז לבקרת מחלות על מנת לצאת מבידוד", הודיע הרופא. "הוא כבר לא נמצא בסכנה להפיץ את הנגיף". עוד הבהיר קונלי כי לנשיא כבר אין חום מעל ל-24 שעות וכי הוא לא מצא עדויות לכך שהנגיף ממשיך להתרבות בגופו של הנשיא.

רוסיה: שיא נדבקים במוסקבה

13,634 מקרי קוביד 19 חדשים ביממה האחרונה, כך דיווחה מוסקבה. זהו המספר היומי הגבוה ביותר מאז תחילת מגפת הקורונה. מספר הנדבקים עד כה מתחילת המגפה במדינה הוא 1,298,718.

כוח המשימה למלחמה בקורונה של המדינה אמר ש-149 איש מתו במהלך הלילה, מה שמעלה את מספר המתים הכולל עד כה ל-22,597. רוסיה, שאוכלוסייתה מונה כ-145 מיליון בני אדם, רשמה את מספר הנדבקים הרביעי בגובהו בעולם.

ראש סוכנות הגרעין האיראני – נדבק

היום (ראשון) דיווחה סוכנות הידיעות "טסנים" על בכיר איראני שאובחן כחולה קורונה – עלי עכבר סאלחי, ראש הארגון לאנרגיה אטומית באיראן ואחד מסגניו הרבים של הנשיא רוחאני. הוא אובחן כנשא של הנגיף בשבוע שעבר ונמצא בבידוד בביתו.

בתוך כך איראן הודיעה היום על 251 מתים נוספים מנגיף הקורונה במדינה – שיא יומי מתחילת התפרצות המגפה. מחודש יולי מחייבת איראן את תושביה לעטות מסכות בחללים סגורים. בעקבות הזינוק במספר הנדבקים הרחיבה איראן את ההגבלה הזאת: בסוף השבוע הודיע הנשיא חסן רוחאני שכל תושבי המדינה יחויבו לעטות מסכות גם בשטחים פתוחים, ומי שלא יעשה זאת ייקנס.

איראן, שבה 80 מיליון תושבים, היא המדינה עם מספר הנדבקים והקורבנות הגבוה במזרח התיכון. לפי הנתונים במדינה יותר מחצי מיליון כבר נדבקו – 500,075 ו-4,509 מאושפזים במצב קשה.

ביממה האחרונה אובחנו 15,166 חולי קורונה בבריטניה

15,166 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה בבריטניה, עלייה לעומת 13,864 אתמול. 81 חולי קורונה נוספים מתו מהנגיף לעומת 87 אתמול.

מדינת ויקטוריה באוסטרליה דיווחה על 12 מקרים חדשים של נדבקים בקורונה ועל אדם אחד שמת במהלך 24 השעות האחרונות, בעוד שהממוצע המתמשך של 14 הימים ירד מעט.

קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay

צ'כיה: ההגבלות יהודקו לאור עלייה במספר הנדבקים

ממשלת צ'כיה תודיע בתוך כמה ימים על החמרת המגבלות עקב נגיף הקורונה, אבל תנסה להימנע מסגר מלא שהוטל שהוטל באביב, כך אמרה סגנית ראש הממשלה אלנה שילרובה.

מתחילת אוקטובר דיווחה צ'כיה על יותר מ -43,000 נדבקים חדשים בקורונה, המספר זהה לכל ספטמבר. מספר החולים המאושפזים זינק בשבוע האחרון ב-76% ל-2,085, מה שהעלה חשש שבתי חולים לא יוכלו לעמוד בעומס.

המדינה המונה 10.7 מיליון תושבים רשמה את העלייה הגבוהה ביותר במספר הנדבקים החדשים לנפש בשבועות האחרונים לאחר שהרשויות הקלו על מרבית ההגבלות במהלך הקיץ. 

דרום קוריאה: ממחר תאפשר פתיחת מועדוני לילה ומתקני ספורט

החל ממחר, דרום קוריאה תחל להקל את מגבלות הריחוק החברתי ותאפשר פתיחה מחדש של מקומות בילוי ומתקני ספורט, לאחר שמספר המקרים במדינה ירד בשבועות האחרונים, כך הודיעה הממשלה.

משמעות ההקלות היא שמקומות בילוי כמו מועדוני לילה יוכלו לפתוח את שעריהם, ואירועי ספורט יוכלו לארח מספר מוגבל של צופים, תוך שמירה על חלק מההנחיות שיישאר בתוקף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x