xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שיא חדש: 1348 חולים חדשים

התפשטות מגפת הקורונה בישראל שוברת שיאים חדשים, וביממה האחרונה מספר החולים החדשים הגיע מעל ל-1300 חולים חדשים. בתוך כך, הסגר בביתר עלית התחיל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום דוברות קופת חולים כללית
צילום דוברות קופת חולים כללית

מגפת הקורונה בישראל ממשיכה להתפשט בקצב גבוה ושוברת שיאים חדשים. היום (רביעי) אובחנו כ-1348 חולים חדשים, כך על פי דוח אמ״ן. מדובר בשיא חדש מאז פרוץ מגפת הקורונה בישראל.

היום (רביעי) נשבר שיא חדש של כחודשיים גם באחוז הנדבקים ביחס לבדיקות. ביממה החולפת נפטרו עוד שני אנשים ומספר הנפטרים כתוצאה מנגיף קורונה עומד על 344 בני אדם. משרד הבריאות עדכן אתמול כי מספר החולים הקשים עלה משמעותית ונמצאה אף הוא במגמת עלייה. זו הפעם הרביעית השבוע שמספר החולים עולה על אלף ביממה ושובר שיאים חדשים.

אתמול התבצעו כ-23 אלף בדיקות וסך כל החולים המאומתים עומד על כ-13 אלף חולים. בתוך כך, וועדת השרים לענייני קורונה החליטה להכריז על ביתר עלית כשטח מוגבל. ההחלטה באה לאחר שבביתר עילית יש 240 חולים פעילים, שיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 389 ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 224%. לנוכח חשש משמעותי מהתפשטות המחלה בעיר ומחוץ לה הוחלט על הכרזה על העיר כאזור מוגבל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x