xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שופטת שחמט איראנית שנמלטה מאיראן: חושפת את שורשיה היהודיים; היא מחכה לקבלת מקלט מדיני בבריטניה

שופטת שחמט איראנית מצמרת איגוד השחמט של איראן שנמלטה ממדינת מולדתה לאחר שהצטלמה כשהיא לא עוטה חיג'אב כראוי, מספרת לראשונה על שורשיה היהודיים בעודה ממתינה למקלט מדיני בבריטניה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שחמט אילוסטרציה צילום Pixabay
שחמט אילוסטרציה צילום Pixabay

"כל חיי היו הצגת תמונה מזויפת של עצמי לחברה האיראנית כי הם רצו שאהיה דימוי של אישה מוסלמית דתית, מה שלא הייתי", אמרה שוהרא באייט ל"טלגרף" הבריטי בהתייחסה למשטר בטהרן. באייט (33) סיפרה כי סבתה מצד אביה, שעברה להתגורר באיראן מהעיר ברקן בירת אזרבייג'אן במהלך מלחמת העולם השנייה, הייתה יהודייה.

לדבריה, "אם הם היו יודעים שיש לי רקע יהודי, לעולם לא הייתי המזכירה הכללית של התאחדות השחמט האיראנית", היא הוסיפה כי נהנתה לחגוג השנה את ראש השנה ליד לונדון ואמרה: "זה היה מדהים – דבר שמעולם לא היה לי סיכוי לעשות".

באייט עוררה סערה באיראן כאשר תועדה בינואר באליפות השחמט העולמי של 2020 לנשים בשנחאי, סין, היא עטתה חיג'אב סביב צווארה ולא מעל שערה, בתמונות אחרות מאותו יום, שערה של באייט היה מכוסה באופן רופף.

לאחר פרסום התמונות ברשת הכריזו האיראנים על בייאט כאויבת ציבור והיא קיבלה איומי מוות, משפחתה וחבריה הזהירו אותה שלא תחזור הביתה. היא אמרה ל"טלגרף". היא סיפרה כי "הנייד שלי היה מלא בהודעות עם 'בבקשה אל תחזרי הם יעצרו אותך'.

"היא חוששת לחזור לאיראן, שם ניתן לעצור נשים בגין הפרת קוד לבוש אסלאמי קפדני, לאחר הטורניר היא טסה ללונדון, שם היא מתגוררת כיום עם משפחתה של חברתה בזמן שהיא ממתינה לבקשת המקלט שלה שמטופלת.

לאחרונה היא קיבלה אישור מטעם התאחדות השחמט הבינלאומית כי היא רשאית לשפוט תחת דגל בריטניה, כך על פי האתר The Jewish Chronicle . בייאט החלה לשחק שחמט כשהייתה בת 9, הפכה לאלופת איראן בגיל 12 והחלה את דרכה כשופטת התאחדות השחמט הבינלאומית בגיל 25.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x