xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שוטרים אסרו להניק בהר הבית: "זה מעורר פרובוקציה"

אישה שביקשה להניק כשהיא מכוסה בשמיכה בהר הבית התבקשה על ידי המשטרה להפסיק. "השוטר אמר לי שאסור לי להניק כי זה יוצר פרובוקציה". לטענת האשה הקצין אמר לה כי "גם בבית כנסת לא מניקים, זה מקום קדוש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האשה בהר הבית עם השוטרים (צילום סטודנטים למען הר הבית)
האשה בהר הבית עם השוטרים (צילום סטודנטים למען הר הבית)

אישה שביקשה להניק אתמול (רביעי) כשהיא מכוסה בשמיכה בהר הבית התבקשה על ידי המשטרה להפסיק. "השוטר אומר לי שאסור לי להניק כי זה יוצר פרובוקציה". האשה עלתה אתמול (רביעי) להר הבית עם בעלה ובתה בת הארבעה חודשים. לאחר כרבע שעה של סיור התינוקת החלה לבכות מרעב ולא הפסיקה. כאשר האשה עצרה להניק אותה, היא התבקשה על ידי השוטרים להפסיק בטענה שהיא מחוללת פרובוקציה.

האשה פנתה לשוטר שהיה במקום ושאלה אותו אם זה בסדר שהיא תניק את התינוקת שלה בצד. השוטר ענה לה שהוא הולך לבדוק את העניין עם הקצין הממונה עליו שהיה במקום, במשך כרבע שעה חיכתה האשה ואז הגיע הקצין. לאחר חילופי דברים בינה לבין השוטרים במקום הוצע לה ליווי ליציאה מהר הבית שם תוכל להניק, הקצין אמר לה כי "גם בבית כנסת לא מניקים, זה מקום קדוש".

צילום: סטודנטים למען הר הבית

למרות שהאב הסביר לקצין שרק לפני כשבוע הם היו בכותל ושם כאשר התינוקת רצתה לאכול, האמא הניקה בצניעות בצד ללא שום בעיה. הקצין סירב לאפשר לה להניק והסביר כי הדבר עלול ליצור פה פרובוקציה. האם מצדה השיבה: "אתם יוצרים את הפרובוקציה, אנחנו לא רוצים לצאת". לאחר סיום הויכוח הניקה האם בכל-זאת למשך דקות ספורות והמשיכה בסיור כאשר בתגובה עוכבו הזוג ביציאה מהר הבית, ופרטיהם.

יש לציין כי עוד בתחילת הסיור חוותה האשה עוד חוויה לא נעימה כאשר עם כניסתה למתחם הר הבית מספר אנשי ווקף טענו שעליה להחליף את החצאית שלבשה, וכאשר שוטרים הורו לה לעשות כך, היא סירבה.

מתוך האירוע

האשה שמפחדת להיחשף מחשש שיפגעו בעתידה המקצועי, סיפרה כי "השוטר אמר לי "אסור לך להניק פה בזמן שהתינוקת צורחת בידיים של בעלי". האשה אמרה לשוטר שאין הוראה כזאת, והשוטר מצדו טען שמדובר בפרובוקציה: "יכולתי לסיים את הסצנה הזאת בכמה דקות. לא הייתה לי שום מטרה לעורר פרובוקציה. כל אנשי הווקף מצלמים אותי ואומרים לשוטרים מה להגיד – זה אבסורד. מה כבר עשיתי? רציתי פשוט להניק תינוקת בת ארבעה חודשים ולהמשיך הלאה".  

תום ניסני יו"ר תנועת סטודנטים למען הר הבית מסר בתגובה כי "התנהלות קצין המשטרה בהר הבית משקפת את מדד הריבונות וזכויות האדם במתחם. במקום בו לאישה אסור להניק תוך שמירה על צנעה מחשש לפרובוקציה, לא חוקי מדינת ישראל החופשית שוררים, אלא חוקי השריעה האיסלאמיים של הווקף הירדני. זו כניעה לטרור. האבסורד הזה חייב להיפסק".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x