xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שגריר ישראל בארצות הברית: "צריך לספח לפני הבחירות בארצות הברית"

המאבק על הסיפוח החל- שגריר ישראל בארצות הברית קורא לספח לפני הבחירות בארצות הברית כי נוצר חלון הזדמנויות מוגבל. בירדן ובאיחוד האירופי מזהירים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על פי הדיווח של העיתונאי ברק רביד, מחדשות 13 שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר, המקורב לנתניהו קורא לישראל לספח את יהודה ושומרון לפני הבחירות בארצות הברית. זאת משום שביידן, עלול לנצח את דונאלד טראמפ בבחירות. "נוצר חלון הזדמנויות" אומר דרמר בשיחות סגורות.

בדיווח נאמר כי דרמר מנסה לשכנע גורמים בממשל האמריקני ומובילי דעת קהל בשביל לנסות לשכנע את הממשל, כאמור, כדי לאפשר סיפוח ביהודה ושומרון לפני הבחירות בארצות הברית שעתידות להתקיים ב-3 בנובמבר 2020.

דרמר מקורב מאוד לאנשים בממשל האמריקני ומשמש בתפקידו כשגריר ישראל בארצות הברית משנת 2013.

דבריו של דרמר סותרים את דבריו של השר צחי הנגבי שאמר אתמול בראיון לערוץ הכנסת: "כי הוא מניח שהדיון על הריבונות לא יהיה דיון של יום ולא של שבוע אלה יהיה דיון שמחייב העמקה". בכך הוא סותר את דבריו של השגריר שקורא לישראל לא לחכות ולמהר.

אתמול אמר גבי אשכנזי בטקס כניסתו לתפקיד כי: "לעסקת המאה של טראמפ יש הזדמנות משמעותית באזור", וכי הוא רואה בה "אבן-דרך משמעותית"

אתמול (שני) דיווח הכתב רועי קייס מכאן חדשות כי מלך ירדן מזהיר מפני מהלך סיפוח משום שהוא יוביל לפגיעה ביחסים הביטחוניים והצבאיים, פגיעה בשיתוף הפעולה המודיעיני, ותוביל "למלחמה קרה". גם האיחוד האירופי מזהיר מפני מהלך של סיפוח ואומר כי למהלך של סיפוח יהיו משמעויות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x