xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שגריר האמירויות: ‏"המהלך של הפלסטינים להתנער מההסכמים עם ישראל וארה"ב הוא מהלך לא טוב"

השגריר יוסף אל-עותייבה, שגריר האמירויות בארה"ב אמר: כי הוא רואה בתכנית המאה כנקודת התחלה שממנה צריך להתחיל דיאלוג שבו יגידו מה טוב בה ומה לא טוב. הוא הצר על כך שאין מו"מ בין הצדדים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

‏ראיון מעניין מאוד שנותן יוסף אל-עותייבה, שגריר האמירויות בארה"ב: "העברנו מסר לאמריקנים שהסיפוח זה לא כמו העברת השגרירות לירושלים. לאמריקנים יש זכות לשים את השגרירות היכן שהם רוצים. הסיפוח הוא צעד שונה ביסודו. הוא נתפס כהסלמה ויוביל למתיחויות באזור שאינו זקוק בשום אופן למתיחות"

‏הוא גם ציין כי המהלך יפעיל לחץ פוליטי אדיר על ירדן ויצית את דעת הקהל בעולם הערבי. הוא שב ואמר כי הוא רואה בתכנית המאה כנקודת התחלה שממנה צריך להתחיל דיאלוג שבו יגידו מה טוב בה ומה לא טוב. הוא הצר על כך שאין מו"מ בין הצדדים.‏

עוד ציין: כי "המהלך של הפלסטינים להתנער מההסכמים עם ישראל וארה"ב הוא מהלך לא טוב, אבל לפלסטינים יש מעט מאוד אפשרויות במצב שנוצר."

‏ולבסוף ביקורת אלגנטית על סירוב הרשות לקבל את הסיוע שהאמירויות שלחה דרך ישראל: "מאוכזב שזה לא קרה מבלי קשר אם ההחלטה של הרשות פוליטית או שיש קצר בתקשורת. אמרתי לחבר פה שאני מאוכזב לא בשבילי, אלא בשביל הפלסטינים שלא יקבלו מכונות הנשמה. מנסים לעזור לאנשים שזקוקים נואשות לסיוע".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x