xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

שגרירות ארה"ב באו"ם: "איראן נותנת החסות לטרור הגדולה בעולם"

שגרירת ארצות הברית באו"ם כינתה אתמול (חמישי) את איראן "נותנת החסות לטרור הגדולה בעולם" והזהירה את רוסיה וסין כי הן יהפכו ל"ספונסרים משותפים "אם יחסמו את ההחלטה להאריך את אמברגו הנשק האמריקני על איראן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בניין האו"ם אילוסטרציה: צילום Pixabay
בניין האו"ם אילוסטרציה: צילום Pixabay

השגרירה קלי קרפט אמרה כי ארצות הברית מקווה שרוסיה וסין "לא יהיו נותני חסות – שותפות של המדינה מספר אחת שתומכת בטרור" ו"יראו את חשיבות השלום במזרח התיכון". היא אמרה כי השותפות בין רוסיה לסין לא רק בנתינת גיבוי לאיראן, מאוד ברורה: "הם רק הולכים לקדם כאוס, סכסוך ופילוג מחוץ לגבולותיהם, אז אנחנו צריכים פשוט לאגף אותן".

שרי החוץ של רוסיה וסין שלחו מכתבים נפרדים למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרס ולמועצת הביטחון בחודש שעבר, והיו חריפים בביקורת, ואמרו שהם יטילו וטו על ההחלטה להשאיר את האמברגו נשק על איראן אם היא תקבל את תשע האצבעות המינימליות שצריך כדי לקבל רוב במועצה המונה 15 חברים.

אם ההצבעה לא תצליח, פומפאו הציע כי ארה"ב תפעיל את מנגנון ה"סנאפבק" שיחזיר את כל הסנקציות של האו"ם נגד איראן, סנאפבק הוכרזה בעסקת הגרעין ב-2015 במקרה שאכן הוכח כי איראן מפרה את ההסכם, במסגרתו קיבלה הקלת סנקציות של מיליארדי דולרים בתמורה לרסן את תוכנית הגרעין שלה.

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב האשים את ממשל טראמפ בהובלת קמפיין בעל מוטיבציה פוליטי נגד איראן וקרא ל"גינוי אוניברסלי" עקב הניסיון של ארה"ב להטיל אמברגו נשק קבוע על הרפובליקה האסלאמית של איראן.

שר החוץ הסיני וואנג יי אמר כי יש להסיר את אמברגו הנשק ב-18 באוקטובר. הוא התייחס גם ל'סנאפבאק' ואמר כי מכיוון שארה"ב אינה עוד צד בעסקת הגרעין לאחר שפרשה ממנו, אין לה שום "זכות לדרוש ממועצת הביטחון לפעול להשבה מהירה של מנגנון הסנקציות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x