xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: שבת של שלום: קבלת שבת משותפת בין ישראל לאיחוד האמריות

משרד התפוצות ערך לראשונה קבלת שבת וירטואלית עם קהילות יהודיות מאיחוד האמירויות; המשתתפים שרו את המנוני שתי המדינות ונשאו תפילה למען שלום תושבי שתי המדינות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתוך קבלת השבת
מתוך קבלת השבת

בעקבות ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, לראשונה נערכה אתמול (שישי) קבלת שבת משותפת לקהילות בישראל ובאיחוד האמירויות. בקבלת השבת שנערכה בזום השתתפו יותר מ-150 אנשים, ביניהם אנשי תנועות נוער בישראל, משפחות יהודיות באיחוד האמירויות ושרת התפוצות ח"כ עומר ינקלביץ'.

קבלת שבת בזום

כל המשתתפים נשאו תפילה לשלום צוותי הרפואה ותושבי איחוד האמירויות וישראל. רגעים מרגשים במיוחד נרשמו כשהמנון איחוד האמירויות והתקווה הושרו בזה אחר זה בקבלת השבת החגיגית. חזן הקהילה באמירויות אמר כי אם היו אומרים לו קודם שיקיימו קבלת שבת משותפת בין איחוד האמירויות לישראל הוא היה קורא לזה "מדע בדיוני". 

בסוף האירוע הרימו כוס לחיים טובים ומלאי תקווה לשלום חם ומשגשג בין המדינות. המשתתפים גם בירכו את מנהיג איחוד האמירויות ובכירי המדינה.

נשיא הקהילה הרשמי באמירויות, רוס קריאל, אמר שהם מלאי תקווה כי השלום יביא עמו שגשוג ואחדות בקרב כל יהדות העולם. הרב סרנה, רב הקהילה באיחוד האמירויות, הוסיף: "זה יום שלעולם לא נשכח. זו הפעם הראשונה, ששרה וחברת כנסת ממדינת ישראל משוחחת ועורכת קבלת שבת יחד עם הקהילה היהודית באיחוד האמירויות, האירוע הזה זה יכנס לספרי ההיסטוריה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x