xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רק בשביל לייקים: כוכבת רשת בארצות הברית זייפה חטיפה

במהלך היומיים האחרונים קלישה חוטפת לא מעט אש ברשתות, וזאת לאחר שהעלתה סרטון בו נראתה חבולה וטענה שנחטפה; הראפרית הודתה כי שיקרה, אבל המטרה - להרוויח עוד עוקבים - כבר הושגה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום Pixabay
צילום Pixabay

הכוכבת רשת היא מסיקה קלישה, שהשתתפה בתוכניות ראיליטי שונות: "עקרות בית אמיתיות", גם "אהבה והיפ הופ" של רשת VH1 האמריקאית. היא הייתה משתתפת בולטת.

ביום שלישי האחרון העלתה כוכבת הרשת לחשבון האינסטגרם שלה (2.4 מיליון עוקבים) סרטון בו היא נראתה חבולה, כשרק הלבשה תחתונה לגופה, וסיפרה כי היא הותקפה ועדיין נמצאת בסכנה. בהמשך קלישה אף הסבירה כי היא נחטפה, וביקשה מעוקביה כסף דרך הרשת החברתית אונליפאנס (OnlyFans).

לאחר שעוררה לא מעט דאגה בקרב המעריצים, קלישה מחקה את הסרטון והעלתה אחד חדש. הפעם, כשהיא כבר לובשת חלוק, הראפרית הסבירה כי היא לא בסכנה וכי החבלות על פניה הן איפור, התנצלה בפני עוקביה על כך שהטרידה אותם וטענה שהייתה צריכה לעשות משהו בשביל לעורר בהם הלם, וזאת כדי לקדם סוגיה הקרובה לליבה.

עוקביה של הראפרית נראו מזועזעים למדי מעצם ההחלטה לקדם חשבון חדש ברשת חברתית (ועוד כזה שדורש תשלום) באמצעות שקרים על חטיפה ואלימות. "יש לך ילדה", כתבה לה כוכבת אחרת של "אהבה והיפ הופ", ג'וזלין הרננדז, "וואו. מה שכסף גורם לך לעשות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x