xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רפואת השלום: שיתוף פעולה ישראלי אמירתי במחקר חדש לעצירת ההזדקנות של אנשי הגיל השלישי

מחקר חדש קובע כי טיפול בתא לחץ של אנשים בריאים בגיל השלישי, יכול לעצור את הזדקנות תאי הדם. המרפאה החדשה תפתח בדובאי בשיתוף מרכז רפואי ישראלי, ותשפר את ההזדקנות האנושית הביולוגית באמצעות טכנולוגיה ומדע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מחקר אילוסטרציה: צילום Pixabay
מחקר אילוסטרציה: צילום Pixabay

בשנה הקרובה תפתח לראשונה בעולם בדובאי, קליניקה שם יטפלו בתהליך ההזדקנות בשני היבטים מהותיים: הטלומרים שבקצות הכרומוזומים התארכו במקום להתקצר, בשיעור שנע בין 20%-38% בסוגי התאים השונים; שיעור התאים הזקנים הלא מתפקדים, הסנסנט, בתוך כלל אוכלוסיית תאי הדם ירד משמעותית – ב-11% עד 37% לפי סוג התאים. כך מפרסם מרכז הרפואי שמיר.

המרפאה החדשה, אשר אמורה להיות ממוקמת בדובאי אמורה לשפר את ההזדקנות האנושית הביולוגית באמצעות טכנולוגיה ומדע מתקדמים, כך דווח בתקשורת המקומית.

משרד התקשורת בדובאי מודיע על פתיחת המרפאה

את הפרויקט מוביל הרופא בעל שם עולמי פרופ' שי אפרתי וצוותו במכון המחקר הרפואי למדעי המוח במרכז הרפואי שמיר בישראל. היתרונות הנוספים של הטיפול, תהליך שעשוי לסייע בהפחתת הסיכון לסרטן, מחלות לב וכלי דם, סוכרת, דמנציה ומחלת אלצהיימר.

הטיפול המותאם אישית מאוד משלב מדעי מוח בטיפול עם מחקר פיזיולוגיה כדי להבטיח מראה צעיר יותר.

המחקר נערך על ידי פרופ' שי אפרתי המייסד והמנהל של מרכז סגול לרפואה היפרברית במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) וד"ר אמיר הדני מנהל המחקר הרפואי במרכז סגול לרפואה היפרברית ומחקר במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא).

פרופסור שי אפרתי מסביר על המחקר

במסגרת המחקר נחשפו 35 אנשים בריאים מגיל 64 ומעלה לסדרה של 60 טיפולים היפרבריים במהלך 90 יום. החוקרים נטלו מהמשתתפים דגימות דם לפני, במהלך, בסוף ואחרי סדרת הטיפולים, ביצעו אנליזות של מגוון תאי דם ממערכת החיסון (תאים אשר להם יש DNA), והשוו בין הממצאים בארבעת המועדים.

פרופ' אפרתי מסביר: "אנחנו עוסקים כבר שנים רבות במחקר ובטיפול היפרברי טיפול בפרוטוקולים ייחודיים של חמצן בלחץ גבוה בתוך תא לחץ עם ריכוזים משתנים. כעת ביקשנו לבחון את השפעת הטיפול על אנשים בריאים ועצמאיים בגיל המבוגר, ושאלנו: האם טיפול בתא לחץ יכול להאט, לעצור, ואולי אף להסב לאחור את תהליך ההזדקנות הנורמלי ברמת התא. כאשר סדרת הטיפולים שלנו הצליחה לעשות זאת, והוכיחה שאכן ניתן להפוך את תהליך ההזדקנות ברמה התאית-מולקולרית."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x