xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

רעולי פנים בבלארוס חטפו סטודנטים ברחובות

עם פתיחת שנת הלימודים, הצעירים הצטרפו לגל המחאה נגד לוקשנקו וכוחות הביטחון עצרו עשרות מהם; אחרי שהרודן זלזל במגיפה, מאשימים המפגינים את הרודן בהפצת הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

סוכני ממשלה רעולי פנים גררו שבוע שעבר סטודנטים מרחובות מינסק והכניסו אותם לכלי רכב, עם המשך המחאה נגד השליט הבלארוסי אלכסנדר לוקשנקו שנכנסת לשבוע הרביעי שלה.

לפי תיעוד באתר החדשות TUT.BY, רעולי פנים גררו סטודנטים שהפגינו בכניסה לרחוב קרל מרקס במרכז מינסק, כשחלק מהמפגינים צעקו "טריבונל". בהמשך, אלפי נשים ערכו צעדה ברחובות הבירה, וצעקו בין היתר "הורידו את הידיים שלכם מהילדים".

משטרת מינסק אמרה כי 30 בני אדם נעצרו בשל השתתפותם בהפגנות לא חוקיות. הסטודנטים, עטופים בדגלי האופוזיציה, הפגינו בכמה מקומות בבירה, כולל מחוץ למכון הממשלתי ללימודי בלשנות במינסק, שם נעצרו חמישה בני אדם אתמול.

לוקשנקו, המתקשה לבלום את גל המחאות ההמוניות שפרץ מאז הבחירות השנויות במחלוקת בתחילת החודש שעבר, זוכה לתמיכת רוסיה. אחרי שלאורך החודשים האחרונים הוא זלזל במגיפת הקורונה בתור "שיגעון", קרה למפגינים לשמור ריחוק חברתי.

"אנחנו מתנועעים ברחובות, מתחככים זה בזה", אמר במפגש של הממשלה ששודר בטלוויזיה. "איפה הריחוק החברתי וכל זה? אנחנו עושים הכול כדי לדחות את הרגע שבו נוכל להגיד להתראות למחלה הזו. זה לא מקובל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x