xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ריבונות מחוץ לקווי היסוד של הממשלה: פומפאו "ישראל תקבל גיבוי"

מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו אמר ל"ישראל היום" לאחר פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי לישראל תהיה "זכות וגם חובה" לקבל החלטה בעניין החלת הריבונות ביהודה ושומרון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הפתעה בימין עם פרסום קווי היסוד אתמול (רביעי). החלת הריבונות שהובטחה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו מחוץ לקווי היסוד של הממשלה החדשה, שתושבע הלילה בכנסת.

כזכור עם חתימת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין כחול לבן, הובטח דיונים על החלת ריבונות כבר בחודש יולי הקרוב. בראיון שנערך עם מייק פומפאו, מזכיר המדינה האמריקאי, ״בישראל היום״, אמר האחרון כי סיפוח יהיה החלטה של ישראל בלבד. אך הריבונות נמצאת מחוץ לקווי היסוד על אף הבטחת נתניהו.

הערב (חמישי) תושבע הממשלה ה-35 של מדינת ישראל. בדיוק 5 שנים מהשבעת הממשלה ה-34. אתמול נערכה פגישה בין נתניהו לשר רפי פרץ והובטח לו השר לענייני ירושלים ומורשת, יחד עם סמכויות נוספות. השר פרץ מתלבט. בראיון שנערך עמו ״במקור ראשון״ הבטיח השר כי ימינה תיכנס מאוחדת. הרב פרץ, כאמור עוד לא החליט. חלוקת התיקים הסופית תארך כנראה סמוך להשבעת הממשלה ובכפוף להחלטת פרץ.

בשיחה עם הכתב המדיני של "ישראל היום"-אריאל כהנא, התייחס מזכיר המדינה האמריקני פומפאו להחלת הריבונות הישראלית ביו"ש. לדבריו, הוא דן עם נתניהו וגנץ על קידום תוכנית השלום

פומפאו הגיע לישראל כדי לדון בשורה של נושאים ולהיפגש עם נתניהו ועם בכירי כחול לבן לקראת הקמת הממשלה החדשה. מדובר בביקור שנעשה למרות משבר הקורונה, לאור חשיבות העניינים שעל הפרק. בראיון אמר כי בפגישותיו עם נתניהו ועם יו"ר כחול לבן בני גנץ הם שוחחו על שורה של נושאים.

"הבענו את החששות שלנו בכל הנוגע לפעילות הסינית וההשפעה של סין פה. הישראלים מבינים את הצדדים השליליים במסחר עם המפלגה הקומוניסטית הסינית". לדבריו, הוא דן עם נתניהו וגנץ בדרכים שבהן הממשלה החדשה תוכל לקדם את תוכנית טראמפ לשלום. פומפאו הזכיר כי: "הן נתניהו והן גנץ השמיעו דברי תמיכה בחזון טראמפ לשלום כאשר היו בוושינגטון", והביע תקווה שגם הפלשתינים "ינצלו את ההזדמנות", יצטרפו למהלך "וינהלו משא ומתן על בסיס התוכנית" משום שהחזון של טראמפ "משרת את האינטרסים שלהם".

על כך שהממשלה מתכננת להחיל את הריבונות ב-1 ביולי. פומפאו התייחס לשאלה האם בפגישה עם נתניהו, השניים הסכימו לבצע את המהלך בתאריך הנ"ל והאם מדובר ב"אור הירוק" האחרון מצד ארצות הברית, אמר: "הייתה לנו שיחה על הדרכים להתקדם. נתניהו וגנץ יצטרכו למצוא את הדרך ביחד קדימה. הזכרתי להם שבסופו של דבר – מדובר בהחלטה ישראלית. תהיה להם גם זכות וגם חובה לקבל החלטה על האופן שבו הם מתכוונים לעשות את זה".

על זכותה של ישראל לעשות זאת והיא תקבל גיבוי מארצות הברית אמר פומפאו: "דיברנו על הדרכים לקידום תוכנית השלום, חזון השלום של טראמפ. אנחנו דיברנו לא רק על סוגיית הסיפוח אלא על נושאים רבים אחרים שקשורים לכך – איך להתנהל מול כל הגורמים הקשורים לעניין, וכיצד ניתן לוודא שהמהלך נעשה בצורה הראויה כדי להביא לתוצאה בהתאם לחזון השלום".

פומפאו הבהיר כי חשוב בעיניו לפגוש את בכירי כחול לבן בגלל מרקם הקשרים בין המדינות: "היחסים הם עמוקים ורחבים, ובמהלך העשור האחרון נפגשתי עם מנהיגים ישראלים יוצאי דופן, חברי כנסת ואנשי עסקים בכירים מכל הגוונים. זה היה חשוב מאוד מבחינתי".לדבריו, ישנו משקל רב להגעתו לארץ: "בתקופה החשובה הזאת בהיסטוריה הישראלית כדי להזכיר להם את היחסים החשובים האלה, שאותם יש להמשיך ולפתח". את הפגישה עם מקבילו המיועד ח"כ גבי אשכנזי הגדיר פומפאו

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x