xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"רוצים את חירותנו": אלפי בני אדם מוחים בניו זילנד נגד ההגבלות החדשות

שידורי הטלוויזיה בניו זילנד הראו התקהלויות צפופות של אנשים שרובם אינם עוטים מסכות, ולפי האומדנים היקף ההתקהלויות עומד על אלפים; אתמול דיווחה ניו זילנד על שני מקרי הידבקות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה: צילום Pixabay
הפגנה אילוסטרציה: צילום Pixabay

שידורי הטלויזיה המקומית הראו התקהלויות צפופות של אנשים שרובם אינם עוטים מסכות, ולפי האומדנים היקף ההתקהלויות עומדים על אלפים; אתמול דיווחה ניו זילנד על שני מקרי הידבקות

כבר היה נראה שניו זילנד, אומה בת חמישה מיליון תושבים, כבר הצליחה לעצור לגמרי את התפשטות הקוביד 19, אך התפרצות חדשה בעיר אוקלנד באוגוסט הביאה את הממשלה להחזיר את העיר למצב של הסגר.

ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן, שתתמודד בבחירות הכלליות ב-17 באוקטובר, צמצמה חלק מהמגבלות מוקדם יותר החודש, אך העיר עדיין נמצאת תחת התרעה בדרגה 2.5, כלומר שהתקהלויות חברתיות של יותר מעשרה אנשים אינן מותרות בה.

בעקבות ההגבלות, בני אדם רבים התאספו באוקלנד שבניו זילנד היום כדי למחות נגד מגבלות הריחוק החברתי שהטילה הממשלה בעקבות התפרצות הקורונה בעיר הגדולה במדינה בחודש שעבר.

"כולנו כאן היום כי אנחנו מאמינים שעלינו להיאבק למען זכויותינו", כך צוטט כאומר לי רוס, מנהיג מפלגת הקדמה של ניו זילנד, ואחד ממארגני המחאה, "כולנו כאן היום כי אנחנו מאמינים שזה הזמן לעמוד ולומר: אנחנו רוצים את זכויותינו ואת חירותנו בחזרה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
13 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
13
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x